Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat lult die gozer potverdomme xD

Waar is bob/poppins verjaardagtopic voor vandaag? :mad:

op teensletsn rondsjoln :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=0Dig8Fm8JlQ&feature=player_embedded

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

wierook in de fik steekn gelijk nen alven zot :roflol: :roflol: :roflol:

Heb em nou al 6x gekeken en ik begin het steeds meer te verstaan :D tis wel echt een geniale gast.

Teensletsn rondsjoln = op teenslippers rondlopen?

Het lijkt aan het begin (0:11) ook alsof hij zegt: SOA-sletsken na ge nest heurt

Wat betekent dat :roflol:

Heb em nou al 6x gekeken en ik begin het steeds meer te verstaan :D tis wel echt een geniale gast.

Teensletsn rondsjoln = op teenslippers rondlopen?

Het lijkt aan het begin (0:11) ook alsof hij zegt: SOA-sletsken na ge nest heurt

Wat betekent dat :roflol:

SOA sletsn ofzo weetni :roflol: , dat je hier naast hoort

heb et ook al meerdere keren bekeken :P

Heb karma gekregen. :)

Net een lekker cocktailtje op genaamd Electric Smurf. Blue Curacao, Malibu, 7up en ananassap + ijsblokjes. Aanradertje als je van verwijfde zoete rommeltjes hou.

Laatst bewerkt:
Veel te veel gedronken en geen kater
tumblr_lepyigs1J11qceix0.png

Het zonnetje schijnt.:)

oke man ik ga weer beginnen met the power of now.

vraag mij alleen nog af: ik kan mij nog herineren dat ik het 'inspannend' vond om in het moment te blijven. dit is niet de bedoeling neem ik aan?

Nee idd, het mag geen inspanning vergen. Als je jezelf betrapt dat je weer in je gedachten zit ipv van het huidige moment breng je jezelf gewoon op een zachte, rustige manier terug naar het nu (dus zonder zeker niets te forceren). Je hebt ook verschillende trucjes die je kan toepassen om meer in het huidige moment te zitten, te gaan leven, die staan ook allemaal in de kracht van het nu vermeld. Het gaat er om telkens langer en langer met je aandacht in dat huidige moment te blijven zodat het op termijn iets natuurlijks wordt en je tenslotte gewoon bijna constant in het huidige moment leeft ipv van meestal in je gedachten.

dat er geen super dudes kwame op dage op de ope dag van de sportschool.

:roflol:

lekker bezig ron

die marcel is ook niet te volgen
net een meid elke dag voelt die zich anders
grapje schat

Terug
Naar boven