Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Net mijn zus geholpen met een psychologie paper, wat stukken voor haar geschreven. Door mij kan ze hem nog net op tijd inleveren. Voelt altijd goed om een ander ergens mee te helpen.
Same here bro, me zusje geholpen met tekenopdracht voor bevo, lol wil die leraar wel horen als mijn zusje ''ineens zo goed kan tekenen''

Heb het eig vooral gekregen door mij steeds meer en meer, vaker bewust te worden van de stille waarnemer achter mijn verstand. Had het zeker niet meteen, pas na 2 keren het boek van de kracht van het nu gelezen te hebben. Je moet je precies bewust worden van die ruimte onder/achter je verstand, je observerende zelf of stille waarnemer. Dat verschillende keren per dag trachten gewaar te worden, en vooral niet meer oordelen over het huidige moment en alles wat je erin tegenkomt, een niet-oordelende houding aannemen over alles. Dus al je tv kijkt mag je in principe ook niet meer zeggen van daar is die idiote muziekclip of reclame weer ofzo want dan ben je weer aan het oordelen.
Je kan ook zeggen tegen jezelf van ik heb het gevoel, of ik heb de gedachte dat ik zenuwachtig ben, zo ben je al meer losgekoppeld van dat gevoel of die gedachte, heb je er al meer afstand van genomen, ben je er minder mee geïdentificeerd. Zoiets heet cognitieve defusie.
Gast jij bent geniaal.

?