MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Tja, eerlijk is eerlijk. Huishouden gaat voor.

    Mn vader is afgevoerd omdat hij niet kon pissen.

    Medicatie: cetirizine en Pseudo-ephedrine. Pseudo-ephedrine => nor-adrenaline => a1-agonist => prostatisme en LUTS => opname op spoed. Oplossing = alpha-blokker(Alfuzosine?).
    PSA-waarde is >10 µg/l. Laatste test +14 µg/l
    Geen extra actie door huisarts, Prosta-Urgenin lange tijd voorgeschreven(Serenoa repens), geen effect.
    uitslagen nodig voor
    Total T
    Vrije T
    SHBG
    LH
    FSH
    Prolactine
    17b-Oestradiol
    IGF-1
    Hgh
    Tot dan, schrijf Fareston/Acapodene/Toremifene citraat 80mg per dag voor, SERM die de prostaat ontlast.
     
    Laatste dagje werken van de week is weer aangebroken.
     
    It's Friday!! :heart: Finally :o
     
    Bijna vrijdag :engel: Hnnnnggggg
    2441702-0720251747-origi.gif
     
    concept scriptie ingeleverd:).
    Van het weekend lekker weer
     
    Nice brah, die van mij gaat over een uurtje op de mail naar een kennis van m'n vriendin. Die gaat dat ding helemaal door gaat pluizen qua spelling.
     
    Nice brah, die van mij gaat over een uurtje op de mail naar een kennis van m'n vriendin. Die gaat dat ding helemaal door gaat pluizen qua spelling.

    Beter. Duurt best lang dat na kijken. Mijn moeder en mijn tante zijn er lang mee bezig geweest.
    Nu maar hopen dat mijn begeleider het geheel goedkeurt. Hij heeft er nog nooit inhoudelijk naar gekeken. Waardeloze school.
     
    Nu 72 uur niet gerookt. Ik zou dus nu de zwaarste periode in moeten gaan (72 t/m 120 uur). Daarna moeten de afkickverschijnselen minder worden als het goed is. Het gaat niet meer zo makkelijk als in het begin (logisch), maar een alpha man geeft niet op en verlaagd zich ook niet tot het gebruiken van nicotine pleisters, kauwgom, supersmokers en dat soort beta male rotzooi. :cool:
     
    Nu 72 uur niet gerookt. Ik zou dus nu de zwaarste periode in moeten gaan (72 t/m 120 uur). Daarna moeten de afkickverschijnselen minder worden als het goed is. Het gaat niet meer zo makkelijk als in het begin (logisch), maar een alpha man geeft niet op en verlaagd zich ook niet tot het gebruiken van nicotine pleisters, kauwgom, supersmokers en dat soort beta male rotzooi. :cool:

    had je niet beter pas maandag begonnen dan
     
    Salaris gestort, weekend, maximaal sletten dit weekend..(H)

    (oke dat wordt weer maximaal masturberen..)
     
    Nice brah, die van mij gaat over een uurtje op de mail naar een kennis van m'n vriendin. Die gaat dat ding helemaal door gaat pluizen qua spelling.

    Lijkt me niet onverstandig nee.

    Had ik ook wel voor je willen doen voor een shitload aan karma of financiële vergoeding.
     
    Damn, iedereen blij dat het Vrijdag is, moet ik tot 12uur werken :(
     
    Bedoel moest je opstap gaan in het weekend dat je het misschien moeilijk hebt van niet terug te gaan roken binnen die 120 uren.
    Dat klopt ja, maar op dinsdag stoppen was al een stuk verstandiger dan bijvoorbeeld op donderdag.
     
    Back
    Naar boven