- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Haha nee ik geniet heerlijk van mijn rust! Kan je wel het recept van de mok cake geven![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee ik geniet heerlijk van mijn rust! Kan je wel het recept van de mok cake geven![]()

as in having coïtus with a woman and cumming. I am like getting the feeling of cumming in the gym; I'm getting the feeling of cumming at home; I'm getting the feeling of cumming backstage; when I pump up, when I pose out in front of 5000 people, so I am cumming day and night. So you know, I am in heaven."
Wtf dus hij kwam klaar terwijl hij voor 5000 mannen stond?
Dat was voor mij wel iets minder, max 15. Alsnog lekker uitgespaard.Kijk dat scheelt toch al snel weer zo'n 20,- voor de gemiddelde roker. 4 dagen klinkt als niks, maar als je ziet wat het kost![]()

Pot eiwit (met loszittende deksel) die van de trap af flikkerde. Was grappig joh, het sneeuwde eventjes.
Nee, ik hou van plaksneeuw. Jij niet?:d
hoort dat niet in het wat heeft je dag verpest topic

Nee, ik hou van plaksneeuw. Jij niet?
Moet je ook eens doen, is leuk hoor![]()

Nog niet zoveel eigenlijk.. Nou okay het weer dan! Vrdr kan t me gestolen worden vandaag en verlang ik naar een boot.. Veel water, zon.. Maar vooral op die boot moet t heerlijk zijn![]()
Oehffff, veel te goed idee. Nu verlang ik ook naar een bootNog niet zoveel eigenlijk.. Nou okay het weer dan! Vrdr kan t me gestolen worden vandaag en verlang ik naar een boot.. Veel water, zon.. Maar vooral op die boot moet t heerlijk zijn![]()
Hahahaha alsof ik zo geduldig benIk weet niet of ik er zo luchtig mee om zou kunnen gaan als jou, vooral zo s'ochtends![]()

Jij hebt ook echt geen medelijden he?Straks heerlijk varen op de Loosdrechtse plassen
Heerlijk@weer!