Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja herkuul, Rilakkuma en ik proberen even van onze rust te genieten ja. :mad::mad::mad:

as in having coïtus with a woman and cumming. I am like getting the feeling of cumming in the gym; I'm getting the feeling of cumming at home; I'm getting the feeling of cumming backstage; when I pump up, when I pose out in front of 5000 people, so I am cumming day and night. So you know, I am in heaven."

Wtf dus hij kwam klaar terwijl hij voor 5000 mannen stond?

Is this real life

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen kater vandaag !

Sinds een maandje aan het cutten en ik bleef vast op 90,5-91kg en vandaag woog ik eindelijk minder dan 90,5kg. Cardio in het schema gooien werkt blijkbaar toch goed. :D

Pot eiwit (met loszittende deksel) die van de trap af flikkerde. Was grappig joh, het sneeuwde eventjes.

Nog niet zoveel eigenlijk.. Nou okay het weer dan! Vrdr kan t me gestolen worden vandaag en verlang ik naar een boot.. Veel water, zon.. Maar vooral op die boot moet t heerlijk zijn ;)

Nog niet zoveel eigenlijk.. Nou okay het weer dan! Vrdr kan t me gestolen worden vandaag en verlang ik naar een boot.. Veel water, zon.. Maar vooral op die boot moet t heerlijk zijn ;)

Ik ga vandaag ff naar de boot denk ik. u mad come at me

Straks heerlijk varen op de Loosdrechtse plassen :D

Heerlijk@weer!

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven