MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat leget35 gebant is.

zat hij geen Zyzz shit te posten ? in topics waar dat niet thuis hoorde ?

Ach, komt ervan als je je zo gedraagt.
Ban is denk ik dat je wel kan inloggen en lezen maar niet kan posten.

u mad en u jelly zijn niet zyzz zijn uitspraken

zyzz is ook groot voorstander van de dumbbell bench press, dan zou iedereen die vragen heeft over de of de dumbbell bench press promote een kaart moeten krijgen

Nee hier ging die echt zijn boekje te buiten, [Link niet meer beschikbaar]

Die post is ook verwijdert, daarmee zou die zijn laatste kaart wel gepakt hebben :o

Off topic: als je een ban krijgt, kan je dan gewoon een nieuwe account aanmaken of lukt het niet meer met je ip adres?

kan ja maar dan is het kloon=ip ban...
Behalve als er echt een tijd tussen zit willen ze nog wel eens door de vingers zien :o
ze kijken toch niet iedere nieuwe account na op Ip adres?

kijk als er morgen een leget55 aangemeld word dan zou ik dat nog wel begrijpen. maar tog niet iedere account met ieder adres???

ze kijken toch niet iedere nieuwe account na op Ip adres?

kijk als er morgen een leget55 aangemeld word dan zou ik dat nog wel begrijpen. maar tog niet iedere account met ieder adres???

Vaak valt uit de post die ze plaatsen wel op te maken of ze hier bekent zijn ja of nee, dan volgt er volgens mij een ip check, mocht ik dat goed mee gelezen hebben! :rolleyes: maarja dan nog, 1x in de zoveel tijd krijg ik toch een nieuw ip adres toe gewezen, dat zal vast wel bij iedereen zo zijn... Dus denk dat je het naar een half jaar/jaar doet dat er niks aan de hand is :o

Vaak valt uit de post die ze plaatsen wel op te maken of ze hier bekent zijn ja of nee, dan volgt er volgens mij een ip check, mocht ik dat goed mee gelezen hebben! :rolleyes: maarja dan nog, 1x in de zoveel tijd krijg ik toch een nieuw ip adres toe gewezen, dat zal vast wel bij iedereen zo zijn... Dus denk dat je het naar een half jaar/jaar doet dat er niks aan de hand is :o
ik heb eerst een tijdje meegelezen hier en wist dus al hoe ik een topic moest maken dat serieus genomen word of wanneer ik lekker ken trolle

:trollface:

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

en stuur eens een grotere versie van jou avatar

joranr is geunbant, godzijdank

kan er geen mod even wat uitleg komen geven over verschillende ban soorten en of leget nog terug ken komen aub?

Terug
Naar boven