Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nee hoor, zou er zelfs geen probleem mee hebben moest ze naaktfoto's posten hoor

:/

Waar woon jij in vlaanderen paris ?

West-Vlaanderen.

Train jij eigenlijk? Of kom je hier gewoon wat e-hero's opgeilen? :P

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

oeikes, al iemand da u wil daten :')

Toen ik wou beginnen trainen zakte ik door mijn beide knietjes en dokter zegt dat ik niet mag trainen of iets inspannends doen. Vooral niks opheffen momenteel. Ik dans alleen nu.
Neemt niet weg dat het mij interesseert :)

Knietjes, ik ken de shit :')
Maar soit, uiteindelijk gw gaan trainen, en als ze weer eens moeilijk doen dan gw licht trainen :)
Tot een jaar terug zakte ik zelfs geregeld door mn knie als ik een trap op wandelde :/ wat ik nu gelukkig niet meer heb.

But heyy, ik wil altijd wel een traindate heur! ^o)

Knietjes, ik ken de shit :')
Maar soit, uiteindelijk gw gaan trainen, en als ze weer eens moeilijk doen dan gw licht trainen :)
Tot een jaar terug zakte ik zelfs geregeld door mn knie als ik een trap op wandelde :/ wat ik nu gelukkig niet meer heb.

But heyy, ik wil altijd wel een traindate heur! ^o)

Ik haat het om iets te willen wat mijn lichaam niet toelaat weetje. Maar ok, who cares :p

So do I :)
Moest ik niet nog last hebben van mijn knieën, zou ik wss benen een stuk zwaarder kunnen trainen, mja
Kan je niet bepaald veel aan doen :( (buiten wenen, maar dat laat ik aan niemand zien voor mijn eigen goed)

So do I :)
Moest ik niet nog last hebben van mijn knieën, zou ik wss benen een stuk zwaarder kunnen trainen, mja
Kan je niet bepaald veel aan doen :( (buiten wenen, maar dat laat ik aan niemand zien voor mijn eigen goed)

Lol, ik mag wel wenen :D
Nuja, erbij genomen dat ik een zwakke rug heb is het waarschijnlijk toch beter dat ik niet terug begin met trainen.
Ben allang blij dat je je benen traint, had ik niet in je gezien :D

En waarom had je dat niet in mij gezien? :/ Ik niet snap :(

Impulsief gedrag*, I like :)

En Grote ecto, alleen ik krijg massage van dr

doch? <.<

yes mad,

deurmat zou ik mezelf nog net niet noemen hoor xD

Ik ben net klaar met trainen en loop terug naar de kleedkamer en zie daar een wijfie met een jaren 80 outfit met een diep uitgesneden topje(cup dubbel d eronder), strakke broek en een bandana en dit alles in alle kleuren van de regenboog op de bank zitten. WTF!

Ik ben net klaar met trainen en loop terug naar de kleedkamer en zie daar een wijfie met een jaren 80 outfit met een diep uitgesneden topje(cup dubbel d eronder), strakke broek en een bandana en dit alles in alle kleuren van de regenboog op de bank zitten. WTF!

je hebt er toevallig geen foto van gemaakt he :(

Terug
Naar boven