Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train jij eigenlijk? Of kom je hier gewoon wat e-hero's opgeilen?
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------
oeikes, al iemand da u wil daten :')

Knietjes, ik ken de shit :')
Maar soit, uiteindelijk gw gaan trainen, en als ze weer eens moeilijk doen dan gw licht trainen
Tot een jaar terug zakte ik zelfs geregeld door mn knie als ik een trap op wandelde :/ wat ik nu gelukkig niet meer heb.
But heyy, ik wil altijd wel een traindate heur! ^o)

So do I
Moest ik niet nog last hebben van mijn knieën, zou ik wss benen een stuk zwaarder kunnen trainen, mja
Kan je niet bepaald veel aan doen(buiten wenen, maar dat laat ik aan niemand zien voor mijn eigen goed)

En waarom had je dat niet in mij gezien? :/ Ik niet snap![]()

Impulsief gedrag*, I like
En Grote ecto, alleen ik krijg massage van dr
doch? <.<

Haha, veel plezier kerel.Ik moet er morgenochtend een houden over robotica. Wish me luck...![]()
sorry 
xD
Van tijd tot tijd is smeken leuk ^o)
Tis gewoon dat ik na uren achter mn boeken te zitten, graag wat zever kom posten op forasorry
![]()

Ik ben net klaar met trainen en loop terug naar de kleedkamer en zie daar een wijfie met een jaren 80 outfit met een diep uitgesneden topje(cup dubbel d eronder), strakke broek en een bandana en dit alles in alle kleuren van de regenboog op de bank zitten. WTF!