Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dit topic maakte m'n dag wel wat beter :roflol:

presentatie van groepswerk robuste statistiek, volledig rustig. Groepslid dat voor mij aan de beurt is begint te spreken, still no ****s are given. Komt aan de laatste slide, uit het niets krijg ik daar een paniekaanval met hartslag over 9000.
Besluit om wnn ik aan de beurt ben voor de lulz te openen met "hi, im angelus, and im having a panic attack right now" omdat er wss toch niks van terecht gaat komen.
Kom aan de beurt, "hi im angelus and.." ..ineens terug volledig normale hartslag.. ".. i will explain the simulation study we performed".

e826e6ac7ba581909dc5be89a955ac0b-everything-went-better-than-expected.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Hnnnngggg Bye Work! Hello Weekend!

presentatie van groepswerk robuste statistiek, volledig rustig. Groepslid dat voor mij aan de beurt is begint te spreken, still no ****s are given. Komt aan de laatste slide, uit het niets krijg ik daar een paniekaanval met hartslag over 9000.
Besluit om wnn ik aan de beurt ben voor de lulz te openen met "hi, im angelus, and im having a panic attack right now" omdat er wss toch niks van terecht gaat komen.
Kom aan de beurt, "hi im angelus and.." ..ineens terug volledig normale hartslag.. ".. i will explain the simulation study we performed".

[Link niet meer beschikbaar]
True natural bodydildoing induced transient tachycardia.

wat de **** is deze, een van mannelijke groepsleden vraagt net op facebook uit het niets "zin in een pijpbeurt?":roflol::roflol:

hij: zin in een pijpbeurt ?
ik: ben je soms hooms
hij: soms
ik: brotip: een fbhack is efficienter als ge de status update
hij: ah oke. Maar dus echt geen interesse ?
ik: misschien wel, gezien ge nie gezegd hebt van wie
ik: meer info?
hij: mezelf ntrlk
ik: dan pas

Hmm maakte dat jou dag goed ?

opmerkelijke lulz inducerende gebeurtenis imo:)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

vraag me overigens wel af of t door de test komt:roflol: half jaar niks gedoet, 2 weken op test en 1 bish die moves maakt en een dag later een hooms:roflol: (is wel heel toevallig anders:o)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

vraag me overigens wel af of t door de test komt:roflol: half jaar niks gedoet, 2 weken op test en 1 bish die moves maakt en een dag later een hooms:roflol: (is wel heel toevallig anders:o)

hey zin in een pijpbeurt?

don't be a p*ssy, just close your eyes.

Terug
Naar boven