- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True natural bodydildoing induced transient tachycardia.presentatie van groepswerk robuste statistiek, volledig rustig. Groepslid dat voor mij aan de beurt is begint te spreken, still no ****s are given. Komt aan de laatste slide, uit het niets krijg ik daar een paniekaanval met hartslag over 9000.
Besluit om wnn ik aan de beurt ben voor de lulz te openen met "hi, im angelus, and im having a panic attack right now" omdat er wss toch niks van terecht gaat komen.
Kom aan de beurt, "hi im angelus and.." ..ineens terug volledig normale hartslag.. ".. i will explain the simulation study we performed".
[Link niet meer beschikbaar]
Vind ik ook, XXL smaakt beter maar is gewoon een heel stuk duurder in verhouding.
wat de **** is deze, een van mannelijke groepsleden vraagt net op facebook uit het niets "zin in een pijpbeurt?"![]()

wat de **** is deze, een van mannelijke groepsleden vraagt net op facebook uit het niets "zin in een pijpbeurt?"![]()

half jaar niks gedoet, 2 weken op test en 1 bish die moves maakt en een dag later een hooms
(is wel heel toevallig anders
)opmerkelijke lulz inducerende gebeurtenis imo
---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
vraag me overigens wel af of t door de test komthalf jaar niks gedoet, 2 weken op test en 1 bish die moves maakt en een dag later een hooms
)
opmerkelijke lulz inducerende gebeurtenis imo
---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
vraag me overigens wel af of t door de test komthalf jaar niks gedoet, 2 weken op test en 1 bish die moves maakt en een dag later een hooms
)
Ga je er ook eindelijk weer eens op. Denk dat er wel een lading stof uit komt eerst..

gezien ik tegenwoordig zo'n 5x fap op een dag denk ik van niet![]()