XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ben je van iedereen de stats aan het (her)checken ofzo sherlock ;)

Nee oog voor detail, meestal vallen dat soort veranderingen van actievere leden me wel op.

dan ben ik gek aan het worden

Een enorm bos bloemen gehad, groter dan mijzelf zowat, als dank voor werkzaamheden die ik voor een ander advocatenkantoor heb verricht.. :D :D

Nee oog voor detail, meestal vallen dat soort veranderingen van actievere leden me wel op.

dan ben ik gek aan het worden

hijs gek jongu

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Een enorm bos bloemen gehad, groter dan mijzelf zowat, als dank voor werkzaamheden die ik voor een ander advocatenkantoor heb verricht.. :D :D

wat voor "werkzaamheden" :eyebrow:

Zo, nieuwe bril is geregeld, lekker voor ze. 550,00 Euro lichter..........:D

En hoe is het hier, ??

Niks

Morgen hopelijk wel

krijg terug van de belastingen :cheer:

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

wat de **** is deze, een van mannelijke groepsleden vraagt net op facebook uit het niets "zin in een pijpbeurt?":roflol::roflol:

haha goed angelus ik ben blij voor je!

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

:facial:

Heb een Tassimo gekocht , best handig..
ben er wel blij mee...

EDIT waarom EDIT deze post er niet meer in?!
Oo wacht iemand op negeer staat er tussen..NVM and carry on :)

Terug
Naar boven