AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • 130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)

    Uh helft van 130 is geen 50 he...
    Als hij 130 weegt en zij 65 dan hoeft daar niks ongezonds of obese aan t zijn.
    En lekker belangrijk of t natty is of niet, als t maar ge#l is:D
     
    Uh helft van 130 is geen 50 he...
    Als hij 130 weegt en zij 65 dan hoeft daar niks ongezonds of obese aan t zijn.
    En lekker belangrijk of t natty is of niet, als t maar ge#l is:D

    Agree :D
     
    Uh helft van 130 is geen 50 he...
    Als hij 130 weegt en zij 65 dan hoeft daar niks ongezonds of obese aan t zijn.
    En lekker belangrijk of t natty is of niet, als t maar ge#l is:D

    No shit.
    Ik bedoelde ermee dat een gezonde vrouw zo'n 65 kg weegt, maar 130 kg voor een man lastig te halen is.
    100 kg is dan wel goed te halen voor een man, maar de helft daarvan is dan weer 50 kg, wat voor de meeste vrouwen te weinig is.

    Ik bedoel dat als je 130 kg weegt, dat dit dan wél dmv spiermassa moet zijn en niet dmv voornamelijk vet, anders is het niet sexy (sommige mensen vinden van wel, ik vind het ranzig).

    Ik zeg alleen dat 130 moeilijk natty te behalen is, als je kijkt naar spiermassa, is gewoon een feit, geen oordeel over wel/niet belangrijk.
     
    die 5kg zwaarder in mijn geval was lichtelijk overdreven, eerder indd 8 9 kg zwaarder. en zij 5kg lichter. Dan zou ik 2x zo zwaar zijn.. maar zo klinkt het zo ver weg :P :(

    ---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------


    wel geil zon klein tenger ding.. haha. ook leuk als ze boos zijn. Net zon keffende chihuahua

    hahah klein maar het lijkt wel zo breekbaar :eek:
     
    Geweldige nieuwe muis, prima voor me lamme handje..........
     
    130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)
    Nee als je juiced wel zeker :roflol:
     
    130kg spiermassa @ 0% bf is wel vrij flink

    brb slapen @ stage voor gains
     
    No shit.
    Ik bedoelde ermee dat een gezonde vrouw zo'n 65 kg weegt, maar 130 kg voor een man lastig te halen is.
    100 kg is dan wel goed te halen voor een man, maar de helft daarvan is dan weer 50 kg, wat voor de meeste vrouwen te weinig is.

    Ik bedoel dat als je 130 kg weegt, dat dit dan wél dmv spiermassa moet zijn en niet dmv voornamelijk vet, anders is het niet sexy (sommige mensen vinden van wel, ik vind het ranzig).

    Ik zeg alleen dat 130 moeilijk natty te behalen is, als je kijkt naar spiermassa, is gewoon een feit, geen oordeel over wel/niet belangrijk.

    Hm ok, als je t zo zegt ben ik t met je eens (voor t eerst:D)
     
    Oh phuck :roflol: Nu lees ik het :o Ik bedoel natuurlijk 130 kg aan vooral massa (dus niet 130 kg omdat je obese bent), niet aan pure massa :o wtf.
     
    godver wie heeft hell weer toegang tot het internet gegeven?
     
    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****

    Haha dat had ik voor een tijdje terug, woog ik 111/112 kg en m'n vrouwtje ergens rond de 55, leuk was dat. Nu nog maar 106 kg, I cry everytime.
     
    Haha dat had ik voor een tijdje terug, woog ik 111/112 kg en m'n vrouwtje ergens rond de 55, leuk was dat. Nu nog maar 106 kg, I cry everytime.

    Snap ik. 106 is echt zielig gewoon :p
     
    Dan ben je nog wel een man want: "Any man under 200lbs is a woman"

    ---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

    ze dwarft jou hooms

    Wat was jouw BW ook alweer?
     
    Back
    Naar boven