AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

881a9ad67fb97a3e8ad423b3dca72f14.png

uwot mate

die mods daar zijn ****ing zielig mane :roflol:

ik werd gebanned omdat ik het brazzers logo in een plaatje had gefotosjopt. Week lange ban.

wat is je naam hard gains op de misc?

ik werd gebanned omdat ik het brazzers logo in een plaatje had gefotosjopt. Week lange ban.

wat is je naam hard gains op de misc?

ik werd geband omdat ik een mod een fl**ker oid noemde
en ik kreeg een keer reps van een mod omdat ik een mod een h**r noemde

rare plek de misc

Goed youtube kanaal

http://www.youtube.com/watch?v=TNYZn8PAfbk

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)

Met roids zit je zo op de 130kg pure massa

sponsor die roids

biefstuk in de aanbieding bij de ah, dat wordt HAMSTEREEUUH:D
Mooie tip, maar ik heb gisteren al 1,2kg kogelbiefstuk voor €15 gehaald :D

130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)
Moest aan dit plaatje denken, aangezien gewicht nogal verschillend kan uitpakken :)

Margret Gnarr:
'' How much do you weight ''

I get this question pretty often and sometimes I ask people to guess and they are usually wrong since I weight more then I look.
I met Hafdis Elsa, IFBB Women's Physique competitor at the gym the other day and we were talking about the IFBB Icelandic Championship.
She told me she weighted 55 kg on competition day and that is the exact same weight as me on competition day at World Championship, Arnold Classic and Mozolani Classic!
We are also the same height!
I used to be very insecure about this and didn't know if I was not seeing myself correctly in the mirror and it messed me up a bit growing up but today I don't think to much about my weight.
I look more into my measurements and image in the mirror:)

New squat pr mofokkerss 120 4x

Mooie tip, maar ik heb gisteren al 1,2kg kogelbiefstuk voor €15 gehaald :D

Moest aan dit plaatje denken, aangezien gewicht nogal verschillend kan uitpakken :)

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...842_461402760629331_5525467523155466009_n.jpg

Margret Gnarr:
'' How much do you weight ''

I get this question pretty often and sometimes I ask people to guess and they are usually wrong since I weight more then I look.
I met Hafdis Elsa, IFBB Women's Physique competitor at the gym the other day and we were talking about the IFBB Icelandic Championship.
She told me she weighted 55 kg on competition day and that is the exact same weight as me on competition day at World Championship, Arnold Classic and Mozolani Classic!
We are also the same height!
I used to be very insecure about this and didn't know if I was not seeing myself correctly in the mirror and it messed me up a bit growing up but today I don't think to much about my weight.
I look more into my measurements and image in the mirror:)
Doe mij die rechter maar :o

https://www.youtube.com/watch?v=T74Xek-pDLM

Cool 2 blokjes ^^

Woensdag! Bijna weekend.. Hnnnngggg

Een woensdag die aanvoelt als een vrijdag ...
En dat ik weet dat het toch een woensdag is zonder de teleurstelling dat ik nog dagen verwijdert ben van het weekend.
Maar dat de woensdag die voelt als vrijdag voor een grootdeel er zal uitzien als een vrijdag en er drie zaterdagen zullen zijn vooraleer ik het officiële zondag gevoel heb wanneer het zondag namiddag is rond een uur of vier.
Maar het feitelijk nog altijd maar woensdag is vandaag en morgen donderdag .

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven