- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
die mods daar zijn ****ing zielig mane

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik werd gebanned omdat ik het brazzers logo in een plaatje had gefotosjopt. Week lange ban.
wat is je naam hard gains op de misc?
130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander![]()
Mooie tip, maar ik heb gisteren al 1,2kg kogelbiefstuk voor €15 gehaaldbiefstuk in de aanbieding bij de ah, dat wordt HAMSTEREEUUH![]()

Moest aan dit plaatje denken, aangezien gewicht nogal verschillend kan uitpakken130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander![]()

Doe mij die rechter maarMooie tip, maar ik heb gisteren al 1,2kg kogelbiefstuk voor €15 gehaald
Moest aan dit plaatje denken, aangezien gewicht nogal verschillend kan uitpakken
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...842_461402760629331_5525467523155466009_n.jpg
Margret Gnarr:
'' How much do you weight ''
I get this question pretty often and sometimes I ask people to guess and they are usually wrong since I weight more then I look.
I met Hafdis Elsa, IFBB Women's Physique competitor at the gym the other day and we were talking about the IFBB Icelandic Championship.
She told me she weighted 55 kg on competition day and that is the exact same weight as me on competition day at World Championship, Arnold Classic and Mozolani Classic!
We are also the same height!
I used to be very insecure about this and didn't know if I was not seeing myself correctly in the mirror and it messed me up a bit growing up but today I don't think to much about my weight.
I look more into my measurements and image in the mirror