- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
so much hate... vooral omdat ik die al 2x in dit topic staat...
Haha prutser. Probeer eens eens te bankdrukken met goede vorm ipv je rug helemaal te buigen.
Ja want 160 bench je gewoon even uit het niets.Ik krijg een beetje het idee dan meneer 5 minuten voor aanvang van het filmpje nog in een emmer van de KFC zat te graven en plotseling een ingeving kreeg om aan sport te gaan doen. Overmoedig als hij was heeft hij alle gewichten die hij in huis kon vinden aan de stang gehangen en de camera klaar gezet voor zijn epische prestatie. In zijn hoofd ging het allemaal anders dan in de realiteit.
Gammel apparaatBankdrukken met z'n gammel apparaat, koop tenminste een fatsoenlijke powerrack oid.

Ja kom laten we gaan maxen en het filmen om stoer te lijken met me steroid lichaam! Lutser
Zitten jullie nou elkaar de loef af te steken over wie er meer van "benchen" of "powerliften" af weet? Binnen "sporten" op toestellen of met gewichten is voor mietjes die bang zijn dat hun mooie haartjes anders door de war gaan.
Reacties op dat filmpje:
Ja want 160 bench je gewoon even uit het niets.
Gammel apparaat
Ik vermaak me altijd prima op dumpert maar man man man wat een neckbeards daar zeg.

wil nie vel segge maar dar rep ik gwn me hor dus nie zoveel commentar ga mar gauw je klate weer pleure jyReacties op dat filmpje:
Ja want 160 bench je gewoon even uit het niets.

so much hate... vooral omdat ik die al 2x in dit topic staat...