Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

k vind jouw link in je sig niet eerlijk hill

ging beetje met tegenzin naar mijn werk ivm mijn nieuwe baan had officieel nog opzegtermijn van een maand

wat schetst mijn verbazing ik mocht gelijk gaan ik was toch niet echt ,, gemotiveerd ,, meer haha

dus nu even paar daagjes vrij en schilderen in het nieuwe appartement van mijn dochter en dan fris en fruitig bij mijn nieuwe baan beginnen

opa

[Link niet meer beschikbaar]

je wilt meer views scoren he

heb je wel door

toch nog ff goed kijken

Drink unstoppable™; het speelkwartier is f#cking afgelopen!

Straks weer gezellig naar tillie! (nee, ik ga niet naar roy donders).

Kom je langs mij x

Stuur me even pm, spreken we af in Tilburg :)

Nee ik kom niet langs jou :') is al de tweede keer dat je het vraagt. (Aandacht tekort wellicht?)
Bij iemand die mij een troll vind die maar op negeer gezet moet worden, sta ik er van te kijken dat je nog op me reageert.

Nee ik kom niet langs jou :') is al de tweede keer dat je het vraagt. (Aandacht tekort wellicht?)
Bij iemand die mij een troll vind die maar op negeer gezet moet worden, sta ik er van te kijken dat je nog op me reageert.

Hey, maar we kunnen het toch samen gewoon "gezellig" hebben ?
Waar moet je ergens zijn in Tilburg, ik kan je wellicht brengen ;)

oei

Weet je wat, laat maar zitten dan.. probeer ook een x iets leuks te organiseren voor ons twee..
Elke keer die arrogante houding van jou, laat ook maar zitten ook

Moet jij zeggen, jij loopt allemaal te flirten in het girlsnogwat topic, denk je dat ik dat leuk vind dan? Nee zo hoeft het voor mij ook niet meer hoor, je zoekt het maar uit!

Terug
Naar boven