Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat je hier kansloos loopt te doen zag ik als grapje om andere mensen voor de gek te houden. (Van mij was trouwens 100% niet serieus, aangezien je niet echt op mn favo lijstje staan :o )
Maar gezien je pm's (welke de rest niet ziet) ben ik het ermee eens dat je wanhopig bent.
Stuur aub niks meer :') :')
Soms denk ik echt dat er een dikke vent van 50 bent die alleen maar zit te trolllen, maar dan denk ik dat je een hopeloos wijf bent wat zo onzeker is dat ze een fake ego moet hebben om niet in te storen.

Just my 2 cents.

eerste dag rijst en kip op het werk, had verwacht een hoop bertstares en vragen te krijgen.hoorde alleen een paar x eet smakelijk en goed bezig en voor de rest geeneens commentaar ???

Soms denk ik echt dat er een dikke vent van 50 bent die alleen maar zit te trolllen, maar dan denk ik dat je een hopeloos wijf bent wat zo onzeker is dat ze een fake ego moet hebben om niet in te storen.

Just my 2 cents.

:roflol: :roflol:

eerste dag rijst en kip op het werk, had verwacht een hoop bertstares en vragen te krijgen.hoorde alleen een paar x eet smakelijk en goed bezig en voor de rest geeneens commentaar ???

sinds ik men shake bekers mee naar het werk neem merk ik dat er achterklap is

Heerlijk vrij zijn op een dagje als dit :D

game of thrones, holy shit :roflol:

Dat je hier kansloos loopt te doen zag ik als grapje om andere mensen voor de gek te houden. (Van mij was trouwens 100% niet serieus, aangezien je niet echt op mn favo lijstje staan :o )
Maar gezien je pm's (welke de rest niet ziet) ben ik het ermee eens dat je wanhopig bent.

Je bent... Veranderd...

spoilers homo, gezien de rest vd aflevering dikke shit was is "holy shit" een zware spoiler

u fokkin wot mate
GOT SPOILER
Jw72AwH.jpg

Z31tXgq.gif

:roflol:

Ohh gadverdamme ik zou echt gek worden.

Yes vanavond weer plyo time!

als je ooit een dagje naar delft gaat moet je het zeggen! Dan kunnen we ook even samen wat doen :D

Terug
Naar boven