Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Oneindig veel aandacht.. misschien ook niet, hij is zo wispelturig als een vrouw die uitgaat en een outfitje in de kast zoekt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oneindig veel aandacht.. misschien ook niet, hij is zo wispelturig als een vrouw die uitgaat en een outfitje in de kast zoekt![]()
Wedden dat je me er nu even af haalt?

ot:
Vanmorgen weer een briefje gekregen van een jongen die een tijd geleden in mijn leefgroep zat. Op het einde vraagt hij of ik zijn papa kan worden![]()

ot:
Vanmorgen weer een briefje gekregen van een jongen die een tijd geleden in mijn leefgroep zat. Op het einde vraagt hij of ik zijn papa kan worden![]()
Eikels
Kereltje heeft zijn papa nooit gekend, zijn mama is psychiatrisch patiënt en op het internaat vindt hij het ook niet leuk. Arm schaapje![]()
Eikels
Kereltje heeft zijn papa nooit gekend, zijn mama is psychiatrisch patiënt en op het internaat vindt hij het ook niet leuk. Arm schaapje![]()
Denk niet dat hij het zou vragen als hij het zou weten

Heb hem wel vaak geknuffeld toen hij in de groep zat

Denk niet dat hij het zou vragen als hij het zou weten
---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------
Heb hem wel vaak geknuffeld toen hij in de groep zat![]()