AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Haha weten ze op de leefgroep niet dat je op mannen valt ?

    Wrs loopt die zo rond:

    201850_v0_600x.jpg
     
    belasting teruggave :D

    560 euro terug
     
    the **** is een leefgroep?
    voor kids met probs, autisten enzo. Van dat volk wat op school hun hele leven al heeft verpest, maar er niks aan kan doen omdat ze wat beperkingen hebben.
     
    voor kids met probs, autisten enzo. Van dat volk wat op school hun hele leven al heeft verpest, maar er niks aan kan doen omdat ze wat beperkingen hebben.

    klinkt verdacht veel als dbb:roflol::roflol::roflol:
     
    Het zonnetje van vanochtend

    Onverwacht maar toch ff lekker 3 uur in zon gezeten in zandvoort
     
    Onverwacht maar toch ff lekker 3 uur in zon gezeten in zandvoort

    Heej ik ook! was jij die vent die de hele tijd foto's zat te maken van die meisjes in bikini?
     
    Eikels :roflol:

    Kereltje heeft zijn papa nooit gekend, zijn mama is psychiatrisch patiënt en op het internaat vindt hij het ook niet leuk. Arm schaapje :(

    Ohhh dat is wel echt schattig! Maar hoe reageer je daarop lijkt me ook best moeilijk
     
    Haha weten ze op de leefgroep niet dat je op mannen valt ?
    Nee, omdat we op 2 maand tijd hun vertrouwen moeten winnen en zo veel mogelijk werk verzetten. Maakt het er alleen maar moeilijker op denk ik. Zou er geen punt van maken moesten ze langer blijven.
    Ohhh dat is wel echt schattig! Maar hoe reageer je daarop lijkt me ook best moeilijk
    Ga hem terugschrijven dat mijn lief daar niet mee akkoord zou zijn. Dan wijs ik hem zelf niet af en hoef ook niet te liegen.

    Moest het van mij alleen afhangen nam ik 'm vast meteen in huis. Echt een lief, schattig ventje :o
     
    ik nog steeds niet :mad:

    kreeg twee weken geleden een brief, er is geen rk nummer bekend van u.

    DAFUQ, elke maand belasting afschrijven maar zodra ze moeten betalen weten ze het niet meer ???
     
    Nee, omdat we op 2 maand tijd hun vertrouwen moeten winnen en zo veel mogelijk werk verzetten. Maakt het er alleen maar moeilijker op denk ik. Zou er geen punt van maken moesten ze langer blijven.
    Ga hem terugschrijven dat mijn lief daar niet mee akkoord zou zijn. Dan wijs ik hem zelf niet af en hoef ook niet te liegen.

    Moest het van mij alleen afhangen nam ik 'm vast meteen in huis. Echt een lief, schattig ventje :o

    Ahw hoe oud is die ?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Nee, omdat we op 2 maand tijd hun vertrouwen moeten winnen en zo veel mogelijk werk verzetten. Maakt het er alleen maar moeilijker op denk ik. Zou er geen punt van maken moesten ze langer blijven.
    Ga hem terugschrijven dat mijn lief daar niet mee akkoord zou zijn. Dan wijs ik hem zelf niet af en hoef ook niet te liegen.

    Moest het van mij alleen afhangen nam ik 'm vast meteen in huis. Echt een lief, schattig ventje :o

    heb je hem al gedoet?

















    grapje hoor mattieboy.
     
    Back
    Naar boven