MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ben het heel vaak wel met iemand eens, maar 3 jaar doen over een 45 kg deadlift is gewoon kansloos :)

    en ik ben je lieve schat niet, bitch

    Jij gaat echt net zo lang door totdat iedereen je uitkotst he?
     
    Dure woorden hoor, probeer je Nicky's ''flauw benul'' te evenaren?

    Toevallig vandaag in mn tentamen gehad. dacht dat het noiit van pas zou komen, i was wrong :o
     
    DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei > Humor en geouwehoer >

    Heh, en ik al die tijd maar denken dat ik op gayzone.nl zit...

    :headbang:

    *Verwijderd account.

    :sad:
     
    Doet Facebook het bij jullie?
     
    Doet Facebook het bij jullie?

    Ja

    ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:40 ----------

    ah die hell wat een zeikwijf is dat toch man man man:roflol:

    I think its a man....

    baard_0.jpg


    Edit

    Bij nader inzien...:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Edit deel 2. She looks like Mr Bean...
     
    geen idee, maar je komt haar in ongeveer elk topic tegen en d'r is ongeveer altijd gezeik

    maar ligt nooit aan haar!!
     
    Dan is t dus duidelijk geen man.
     
    Squat poging mislukt:o

    Te veel gehaast omdat de gym vroeg dicht is, daardoor niet kunnen eten (nog steeds niks gegeten vandaag).

    20x 170KG SQ doe je nou niet even op een lege maag.
    Morgen maar weer eens proberen.

    Succes, maar ik zou even dagje rust nemen ;)
     
    ahh nee! Ze zijn gewoon vriendjes

    Nadat het gebeurd is hoor/lees je ''Ahh nee! Ze waren gewoon vriendjes! :roflol:

    Maare... zit jij nu dat te bekijken? Beest ligt daar te slapen en doet verder niks.
     
    Nadat het gebeurd is hoor/lees je ''Ahh nee! Ze waren gewoon vriendjes! :roflol:

    Maare... zit jij nu dat te bekijken? Beest ligt daar te slapen en doet verder niks.

    Hahaha. Ja ik vind het wel rustgevend? Af en toe komt dat schaapje weer langs en beweegt hij ook. Ik vind het gewoon schattig en leuk
     
    Hahaha. Ja ik vind het wel rustgevend? Af en toe komt dat schaapje weer langs en beweegt hij ook. Ik vind het gewoon schattig en leuk
    Duidelijk teveel vrije tijd!
     
    Back
    Naar boven