Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Binnenkort eerste auto kopen, dit zou m moeten worden

    2hzq1zd.jpg
     
    Berehappen pinda hebben mijn dag zo goed gemaakt dat die niet meer stuk kan
     
    Zo, ik ga lekker klaar liggen voor de WK,
    heb alles al gedaan, trainen boodschappen rukken etc.........
     
    https://www.facebook.com/albert.nevens

    Wat een rare kerel is me dit. Zit continu foto's te delen van vrouwen (soms ook echt jonge grieten) met teksten als:

    Lieverds Isabelle en Alyssa, 2 prachtige lieve mooie sexy meiden, XXX , Ik hou van julie lieverdjes, XXX

    Bettina zoetje, je bent en hele mooie en stoere sexy meid, Met jou mooie dikke tieten, XXX
     
    http://www.facebook.com/albert.nevens

    Wat een rare kerel is me dit. Zit continu foto's te delen van vrouwen (soms ook echt jonge grieten) met teksten als:

    Lieverds Isabelle en Alyssa, 2 prachtige lieve mooie sexy meiden, XXX , Ik hou van julie lieverdjes, XXX

    Bettina zoetje, je bent en hele mooie en stoere sexy meid, Met jou mooie dikke tieten, XXX

    Hahahahhaahahahahhaahahaha
    Precies die zin wou ik ook plaatsen voordat ik die van jou gelezen had xD
     
    Hahahahhaahahahahhaahahaha
    Precies die zin wou ik ook plaatsen voordat ik die van jou gelezen had xD

    En dan ook iets van Dutroux gaan delen dat dat monster nooit mag vrijkomen...zelf is hij toch ook op het randje bezig imo
     
    Capece Suxana, lieverdje OoooYyeee, Wat ben jij een wonder mooie sexy meid, Met een hele verleidend heel mooi snoetje, En geweldigemooie tieten, Waaaoooow liefje, I like you very much, XXX


    Jezus wat zou die vent mankeren haha
     
    Kijk naar zijn vriendenlijst dan :D
     
    Kijk naar zijn vriendenlijst dan :D


    Oh nu snap ik wel waarom die me verzoek niet accepteert

    ---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------

    En dan ook iets van Dutroux gaan delen dat dat monster nooit mag vrijkomen...zelf is hij toch ook op het randje bezig imo

    Ja waarschijnlijk is het gewoon zo'n oude pervert die totaal niet in de gaten heeft dat hij minderjarige deelt op zijn fb.
    Maar een pedo zou me ook niks verbazen :o
     
    Oh nu snap ik wel waarom die me verzoek niet accepteert

    ---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------



    Ja waarschijnlijk is het gewoon zo'n oude pervert die totaal niet in de gaten heeft dat hij minderjarige deelt op zijn fb.
    Maar een pedo zou me ook niks verbazen :o

    op meiden met gigantische tieten vallen is niet pedo
     
    Heeft Spanje gister gewonnen?
     
    Back
    Naar boven