MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ga weg jonge stumpert... kan het moeilijk alleen over mezelf hebben aangezien wij allebij een totaal verschilende bouw hebben.
wij trainen gewoon samen en willen allebij die kuur gaan doen en niet als indiviueel.
dus of je geeft ons gewoon normale informatie of je houd gewoon lekker je bek....

Die 2 zijn wel grappig zeg. Na een jaartje trainen willen ze elkaar direct in de kont steken. :roflol:
 
Die 2 zijn wel grappig zeg. Na een jaartje trainen willen ze elkaar direct in de kont steken. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

schoenen gekocht potverdomme

potverdomme k*tje bef man :eek:
 
Door een enkelblessure heb ik enkele weken mijn benen niet kunnen trainen. Gisteren weer voorzichtig begonnen. Vandaag geen last van mijn enkel, dus dat lijkt goed te gaan. En de lading sushi die ik vandaag naar binnen heb gewerkt was weer heerlijk.
 
Foto kip, zijn ze wel swag?

heb op zalando schoenen gekocht voor uitgaan, lijkt me wel verstandig want heb al te vaak over schoenen van 80+ euro heen gekotst. ze zijn niet heel erg swag ofzo, 20 euro blauwe lage sneakertjes van your turn
 
Vanavond lekker mn buikje rond eten bij ABC in Velp! Heb flinke honger dus dat gaat goed komen :D
 
Lekker geitjes geknuffeld op de kinderboerderij
 
Moeders was minder lui dan gewoonlijk vandaag, dus die heeft weer eens lahmacun gemaakt. :meal: :D

Gelukkig is het vandaag zondag, de dag waarop ik een beetje mag cheaten.
 
Door een enkelblessure heb ik enkele weken mijn benen niet kunnen trainen. Gisteren weer voorzichtig begonnen. Vandaag geen last van mijn enkel, dus dat lijkt goed te gaan. En de lading sushi die ik vandaag naar binnen heb gewerkt was weer heerlijk.

heb dit ook gehad begin van dit jaar. Benen goed herstelt en was er allern maar sterker van terug gekomen

Lekker geitjes geknuffeld op de kinderboerderij

ind4 hoody
 
Brahs ik kan een iphone 5c goedkoop kopen maar hij is groen. Groen vind ik echt een k*t kleur dus vroeg ik me af of je dat kan laten kleuren? (heb weinig verstand van dit soort dingen)
Of zijn er hoesjes waardoor je het groen niet meer ziet? Volgens mij zie je het altijd wel nog dat ie groen is aan de camera en geluidsknoppen als je er een hoesje over doet.

Karma voor goede antwoorden +++
 
Back
Naar boven