XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vandaag tijdens t trainen liepen er meer vrouwen als mannen rond altijd lekker motiverend:D Daarom ook een knaltraining gehad !
 
maffiabaas zei:
Vandaag tijdens t trainen liepen er meer vrouwen als mannen rond altijd lekker motiverend:D Daarom ook een knaltraining gehad !

:)

iseewhatyoudidthere
 
Een vriend van me heeft een redelijk goed fysiek en die had een vriendin die tegen hem zei: ''wil je voor mij stoppen met trainen, ik vind je zo niet leuk en wil dat je wat dikker wordt, dus kies maar ik of je training''
Guess what happened, die kerel heeft haar verteld dat hij zijn training belangrijker vind dan haar en heeft haar toen direct gedumpt :roflol:

Lijkt me vrij logisch toch?
Fysiek gaat langer mee dan een wijf.
 
Een vriend van me heeft een redelijk goed fysiek en die had een vriendin die tegen hem zei: ''wil je voor mij stoppen met trainen, ik vind je zo niet leuk en wil dat je wat dikker wordt, dus kies maar ik of je training''
Guess what happened, die kerel heeft haar verteld dat hij zijn training belangrijker vind dan haar en heeft haar toen direct gedumpt :roflol:



Graag gedaan hoor. :roflol:

Je bent toen ook per direct ontslagen of...?

Ja terecht, wtf eist dat gekke wijf? Zo een keuze geef je iemand niet waar je om geeft.
 
[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
Vandaag tijdens t trainen liepen er meer vrouwen als mannen rond altijd lekker motiverend:D Daarom ook een knaltraining gehad !

Waar train je? Bij mij liepen er ook veel vrouwen rond en ik woon ook in DB :p

Edit: nevermind, ik weet al waar je traint :D
 
Laatst bewerkt:
Chocolade pudding, wafels en 'ijs' op een low carb day. Masterchef checkin in.
 
PM gekregen van Big T :o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik ook, bedankt voor het compliment T.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Morgen woensdag..!! Hnnngggg :heart:
 
Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
Not sure what the next move is
 
Back
Naar boven