AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn vrouw begint mee te denken over trainingsmomenten. Ben pas begonnen namelijk en in het begin was het maar lastig dat ik 3 keer p/w naar de sportschool wil. Nu begon ze zelf al van, we kunnen woensdag naar die en die vrienden toe en dan kun jij donderdag en zaterdag nog trainen.

Joepie fijn dat ze begint mee te denken in plaats van te zuchten als ik het heb over wanneer ik kan gaan trainen.

Oh ja en eens met Joostd epic topic

Mijn vrouw begint mee te denken over trainingsmomenten. Ben pas begonnen namelijk en in het begin was het maar lastig dat ik 3 keer p/w naar de sportschool wil. Nu begon ze zelf al van, we kunnen woensdag naar die en die vrienden toe en dan kun jij donderdag en zaterdag nog trainen.

Joepie fijn dat ze begint mee te denken in plaats van te zuchten als ik het heb over wanneer ik kan gaan trainen.

Waarom bepaalt jouw vrouw wanneer je wel en niet mag trainen...

Waarom bepaalt jouw vrouw wanneer je wel en niet mag trainen...
weet niet waar jij bepalen hebt gelezen. Was meer het probleem dat ze het erg leuk vind om ook gewoon een avondje gewoon eens met zijn tweetjes thuis te zijn. En in plaats van te zuchten dat ik alweer ga sporten.... (ja heeft een verleden heb iets te extreem gesport soms niet in bb of zo nee) denkt ze nu mee waar ik in de agenda nog wat ruimte om te sporten heb...

Klinkt mij anders in de oren dan bepalen, maar goed wie ben ik

Een vriend van me heeft een redelijk goed fysiek en die had een vriendin die tegen hem zei: ''wil je voor mij stoppen met trainen, ik vind je zo niet leuk en wil dat je wat dikker wordt, dus kies maar ik of je training''
Guess what happened, die kerel heeft haar verteld dat hij zijn training belangrijker vind dan haar en heeft haar toen direct gedumpt :roflol:

Zojuist op me werk verteld dat ik ander werk had gevonden. dacht dat ik nog tot augustus mag blijven. maar blijkbaar heb je als uitzendkracht geen opzegtermijn :roflol:

en dit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/index4.html

Graag gedaan hoor. :roflol:

Je bent toen ook per direct ontslagen of...?

Graag gedaan hoor. :roflol:

Je bent toen ook per direct ontslagen of...?

nope, opzegtermijn van 2 weken.

33ymg6t.jpg

scherp bochtje denk ik

Dat doe je toch niet.

Met een busje snel een bochtje proberen door te komen, hmm... slimme actie ja.

weet niet waar jij bepalen hebt gelezen. Was meer het probleem dat ze het erg leuk vind om ook gewoon een avondje gewoon eens met zijn tweetjes thuis te zijn. En in plaats van te zuchten dat ik alweer ga sporten.... (ja heeft een verleden heb iets te extreem gesport soms niet in bb of zo nee) denkt ze nu mee waar ik in de agenda nog wat ruimte om te sporten heb...

Klinkt mij anders in de oren dan bepalen, maar goed wie ben ik

Dus ze is dat vadsige lichaam van jou nu echt zat?

nope, opzegtermijn van 2 weken.

33ymg6t.jpg

scherp bochtje denk ik
"Baas de spiegel is van het busje gebroken"
"is niet erg kerel neem maar mee naar de zaak dan regelen we dat"
"Maar Baas het busje ligt op zijn kant boven op de spiegel"
"WEL GODNOND!@#$%^&*"

"Baas de spiegel is van het busje gebroken"
"Maar Baas het busje ligt op zijn kant boven op de spiegel"
"WEL GODNOND!@#$%^&*"

Noujazeg wat een goeie grap, heb je er nog meer ? Hij kon zo bij bassie&adriaan in de serie..

Dus ze is dat vadsige lichaam van jou nu echt zat?
Jup. Moet ze maar duidelijker zijn. Ze vond het fijn als ik een goddelijk lichaam zou hebben zij ze in het begin van onze relatie. Wees dan gvd duidelijk en geef aan dat je niet Boedha bedoelt.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Noujazeg wat een goeie grap, heb je er nog meer ? Hij kon zo bij bassie&adriaan in de serie..
drommels ze moeten ook altijd mij hebben :P

"Baas het busje ligt op zijn kant boven op de spiegel "
"Maar Baas de spiegel is van het busje gebroken"
"WEL GODNOND!@#$%^&*"

Hahaha

Waarschijnlijk is je vrouw gewoon op jou uitgekeken

chrisje123 zei:
[quote name="drbrik" post=8591239]Mijn vrouw begint mee te denken over trainingsmomenten. Ben pas begonnen namelijk en in het begin was het maar lastig dat ik 3 keer p/w naar de sportschool wil. Nu begon ze zelf al van, we kunnen woensdag naar die en die vrienden toe en dan kun jij donderdag en zaterdag nog trainen.

Waarschijnlijk is je vrouw gewoon op jou uitgekeken[/quote]

Lol.
Niet teveel luisteren naar Chrisje.
Zo'n vrouw is een 'keeper'!

Met een busje snel een bochtje proberen door te komen, hmm... slimme actie ja.

is zovaak al iemand op elkaar geklapt, je ziet het niet zo goed maar loopt ook een beetje omhoog, dus dan lig je al helemaal gauw op ze zijkantje.

Terug
Naar boven