MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Harold1972

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jun 2013
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Wat zijn de voedingswaarden van 100 gram hamster?

peppie01

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2013
Lengte
1m74
Massa
82kg
Diploma gehaald voor mijn opleiding. :D

Ot92

Huge Freak
Lid geworden
18 mrt 2014
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Diploma gehaald voor mijn opleiding. :D

Gefeliciteerd :thumb:

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Hoeveel kcal is 100 gr hamster döner vlees?

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

:roflol:

pantrofl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2009
Slechte humor blijft slechte humor, ongeacht of ik een hamster heb of niet.

Ot92

Huge Freak
Lid geworden
18 mrt 2014
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

Leuke zus heb je. :roflol:

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%

Grammar_nazi_cryong.gif

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Hey sayer goed man, dat je weer wat anders heb gevonden...

herkuul

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 dec 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%

waarom werd ze boos en wat bedoelt ze daar nou eigenlijk mee ???

Naar boven