XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Ot92

Huge Freak
Lid geworden
18 mrt 2014
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Like I said, ik begrijp 't ook niet. Het is ook niet dat ik skinny jeans koop ofzo, gewoon normale broeken. Mss eens andere merken bekijken, broeken die ik nu heb zijn van de Jack en Jones en de Sting geloof ik. Voel er nooit zoveel voor om 150 euro voor een broek te betalen in alle eerlijkheid.

Koop wijd model broeken dan?

Toen ik nog een fat phuck (ben ik eigenlijk nu nog maar goed...) van 113-117kg was, droeg ik maat 38 wijd.
Nu draag ik 36 recht :(

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Lengte
1m83
Massa
64kg
dat voel wanneer voor het eerst in je hele leven eindelijk pecs hebt.

voeltgoedman.jpeg

MikieB

Huge Freak
Lid geworden
22 feb 2013
Lengte
1m90
Massa
113kg
Koop wijd model broeken dan?

Toen ik nog een fat phuck (ben ik eigenlijk nu nog maar goed...) van 113-117kg was, droeg ik maat 38 wijd.
Nu draag ik 36 recht :(

Ff in de stad gekeken maar geen 38 te vinden en 36 zit met lopen wel oke maar kan ik niet mee fietsen of zitten :') Via internet bestellen dan maar.

kwarkvarken

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 nov 2010
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
20%
Yeah, net te horen gekregen dat ik door ben naar laatste selectieronde voor bijbaan als nachtreceptionist bij Ibis hotels :D

MMAjunkie

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2014
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
De fucking censuur is opgeheven :D

Ot92

Huge Freak
Lid geworden
18 mrt 2014
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Ff in de stad gekeken maar geen 38 te vinden en 36 zit met lopen wel oke maar kan ik niet mee fietsen of zitten :') Via internet bestellen dan maar.

Die maten kom je helaas bijna niet tegen. Ik had toen der tijd ook erg moeite met het vinden van broeken die me pasten.

Idd via internet bestellen, daar is altijd wel wat te vinden.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Yeah, net te horen gekregen dat ik door ben naar laatste selectieronde voor bijbaan als nachtreceptionist bij Ibis hotels :D

dan kun je mooi 's nachts de weerwolf games hosten :cool:

ShadyNG

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
10 sep 2012
Lengte
1m80
Op TLC bij het programma 'Secret Eaters' :roflol:
Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.

Hoe de FUCK kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..

Inb4 fake programma

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Op TLC bij het programma 'Secret Eaters' :roflol:
Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.

Hoe de FUCK kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..

Inb4 fake programma

Ik kijk dat programma wel vaker ja, mensen hebben echt geen flauw idee hoeveel kcal ergens in zit, ik wist dat vroeger ook niet..Als je je bedenkt dat er nog heel veel mensen zijn die niet weten dat het gaat om kcal in/kcal uit, dan zien zij ook geen reden om ze kcal te tellen natuurlijk. Ze denken: gezond eten! Eieren, bruin brood, muesli, melk, pasta's en dergelijke, maar hebben daarbij dus geen flauw idee dat daar wel een limiet aan zit op een gegeven moment :o .
De stukken ertussen met de ''onderzoeken'' zijn wel grappig, zo leer je eens wat over mensen in het algemeen.

drbrik

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 mei 2014
'Papa?' (4 jarig dochtertje)
'Ja meis'
'Kan het niet elke dag papadag zijn dat is zo gezellig?'

Loop nu al een half uur met een big smile rond! Ps papadag is als ik doordeweek eens geen dienst heb en haar dus naar school kan brengen en ophalen, en vaker dus ook alleen met de meiden eten ivm werkende mama. Toch wel fijn om zoiets te horen zonder ze om te kopen met koekies en chips!

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Heerlijke pr's gezet op squat en dl. Geweldige pwo dat unstoppable :d

MMAjunkie

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2014
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Ik kijk dat programma wel vaker ja, mensen hebben echt geen flauw idee hoeveel kcal ergens in zit, ik wist dat vroeger ook niet..Als je je bedenkt dat er nog heel veel mensen zijn die niet weten dat het gaat om kcal in/kcal uit, dan zien zij ook geen reden om ze kcal te tellen natuurlijk. Ze denken: gezond eten! Eieren, bruin brood, muesli, melk, pasta's en dergelijke, maar hebben daarbij dus geen flauw idee dat daar wel een limiet aan zit op een gegeven moment :o .
De stukken ertussen met de ''onderzoeken'' zijn wel grappig, zo leer je eens wat over mensen in het algemeen.

Kijk je ook Obese?

Was echt ziek, zo'n kerel van 270 kg (at 9% u jelly? :trollface:) was 140 kg afgevallen, maar na een jaar weer 100 kg aangekomen

Dat vel ook dat overblijft :o

Naar boven