AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Een 32 zit erg krap heb zelf al gehad dat het openscheurde aan me kruis, draag broek maat 34 nu, beest of niet dan?

Op TLC bij het programma 'Secret Eaters' :roflol:
Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.

Hoe de f**k kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..

Inb4 fake programma

Zijn ook genoeg fatsoenlijke studies gedaan waar dit uitrolt. En toch blijven mensen lullen over metabolic damage en weet ik veel wat want ze vallen niet af 'op maar 1500 kcal'.

Bony maakt net weer een doelpunt op het wk. Grappig dat een slachtoffer van een dbb trollactie zover kan komen in het leven, nog maar 1,5 jaar geleden stond een foto van zijn bbc op dbb na een geniale badoo troller

Haha echt jammer dat ik dat nirt mee gemaakt heb bestaat dat topic nog ?

'Papa?' (4 jarig dochtertje)
'Ja meis'
'Kan het niet elke dag papadag zijn dat is zo gezellig?'

Loop nu al een half uur met een big smile rond! Ps papadag is als ik doordeweek eens geen dienst heb en haar dus naar school kan brengen en ophalen, en vaker dus ook alleen met de meiden eten ivm werkende mama. Toch wel fijn om zoiets te horen zonder ze om te kopen met koekies en chips!

papadag betekende in mijn kleuterjaren iets heel anders, maar wil het daar hier niet echt over hebben :(

Vandaag begonnen met ATG squats, vanaf nu zijn PAR squats halve squats.

DL rm 1x130 naar 1x140 opgeschroefd, naar mijn idee mocht er nog wel 5kg bovenop. :rolleyes:

Terug
Naar boven