- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
120 kg bench op 86 kg BW in de cut, maakt me wel blij ondanks dat het niet echt heel indrukwekkend is.

120 kg bench op 86 kg BW in de cut, maakt me wel blij ondanks dat het niet echt heel indrukwekkend is.

Op TLC bij het programma 'Secret Eaters'
Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.
Hoe de f**k kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..
Inb4 fake programma
Mariusz uber alles. Alleen beetje jammer van de muziek dr achter
'Papa?' (4 jarig dochtertje)
'Ja meis'
'Kan het niet elke dag papadag zijn dat is zo gezellig?'
Loop nu al een half uur met een big smile rond! Ps papadag is als ik doordeweek eens geen dienst heb en haar dus naar school kan brengen en ophalen, en vaker dus ook alleen met de meiden eten ivm werkende mama. Toch wel fijn om zoiets te horen zonder ze om te kopen met koekies en chips!

Haha echt jammer dat ik dat nirt mee gemaakt heb bestaat dat topic nog ?
Vandaag begonnen met ATG squats, vanaf nu zijn PAR squats halve squats.
Vandaag begonnen met ATG squats, vanaf nu zijn PAR squats halve squats.
DL rm 1x130 naar 1x140 opgeschroefd, naar mijn idee mocht er nog wel 5kg bovenop.![]()
Meen een post van je te herinneren van een lange tijd terug waarin je al zei dat je ATG ging squatten?

wtf ivo