AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Beide, maar vooral utreg op de bunnik

Slapend rijk worden atm met nieuwe album van deadmau5 op de achtergrond. Dagelijkse kost bij mij op het 'werk'.

Omg gister mn fissa gehad (Gewoon familie je weet toch) en echt vette cadeau's gehad.

Nice pinda...

Btw... 3-0 :D:D:D

vandaag mijn debuut in de eredisie gemaakt :D

Vandaag m'n verjaardag gevierd en vet veel Rituals gekregen van vrienden en familie :-).

En morgen komt studiefinanciering binnen!
Een hoop € met terugwerkende kracht vanaf september, lekker op m'n spaarrekening zetten!

Yes, stufi, kan ik weer zuipen!1!

wat ben jij stil de laatste tijd

Klopt, weinig tijd i.v.m. projectmaand. Ben van 08:00 tot 18:00 doorgaans van huis. We zijn momenteel bezig met het programmeren van twee sunspots om als het ware te kunnen tennissen met elkaar met een 'onzichtbare' bal. Heb overigens wel een grafische weergave van de game gemaakt voor gemakszucht en bug tracking. Ledjes aflezen van zo'n sunspot om de positie van de bal te bepalen is ook niet alles.

[Link niet meer beschikbaar]

Klopt, weinig tijd i.v.m. projectmaand. Ben van 08:00 tot 18:00 doorgaans van huis. We zijn momenteel bezig met het programmeren van twee sunspots om als het ware te kunnen tennissen met elkaar met een 'onzichtbare' bal. Heb overigens wel een grafische weergave van de game gemaakt voor gemakszucht en bug tracking. Ledjes aflezen van zo'n sunspot om de positie van de bal te bepalen is ook niet alles.
ik vroeg geen uitleg

dat jij zo stil bent, dat maakt mijn dag gewoon goed:p

Uitleg was ook meer bedoeld voor de mensen die geinteresseerd zijn in wat GetXXL zoal doet wanneer die daadwerkelijk zijn huis verlaat.

Terug
Naar boven