- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Ok dan ..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lololo met de hakken over de sloot mijn assesments gehaald vanochtend lolololoo life is good. Dalijk een victory-training!
Op het schoolplein was het zo makkelijk, dagboekje...je kon gewoon wat zeggen en de toon zorgde wel voor dat iedereen ging lachen..nu doet iedereen zo moeilijk, waarom gaat de wereld toch zo snel? Waarom moet het allemaal zoveel moeite kosten tegenwoordig? Waarom? Waarom reageert dat leuke internetmeisje niet meer op me, terwijl ik zo graag haar b*ch wil zijn...ik ga door het vuur voor een beetje liefde...lief dagboekje, excuseer mij voor de tranen die nu uw mooie kritiekloze bladzijden bevuilen...
Dagboekje, als ik nu gewoon mee rol met de wind, ook al is die wind zo akelig, als ik dat nu gewoon eens doe terwijl ik er hier en daar een emoticon tegenaan gooi...dan gaan al die nare ervaringen toch wel gewoon weg? Hoe zou het eigenlijk gaan met dat internetmeisje, ik wou dat ze nog naar me omkeek...ze weet niet wat ze mist...ik zou heel mijn dagboekje met haar willen delen. Ook de pagina's die helemaal onleesbaar zijn geworden door de tranen en kwijl...
Dagboekje, weet je waar ik echt heel verdrietig van word? De mening van allerlei akelige leeghoofden op het internet, daar kan ik echt zo lang wakker van liggen. Had ik maar een internetvrouw die mij de warme zijde van het leven kon laten zien, ik zou haar b*ch zijn....totdat de dood ons scheidt, gewoon iemand die mijn zwakke plekken omarmd en het kwijl, de tranen op de verfomfaaide bladzijden probeert te verschonen. Lief, lief dagboekje, ook jij zou hier zo bij gebaat zijn he, konden we er weer een fleurig boekje van maken, zoals het ooit was...
Lief dagboekje, er zit op het internet een vreemde meneer achter mij aan. Hij geeft me allerlei ongevraagde adviezen en doet ineens heel erg zijn best om mooie zinnetjes op mijn monitor te toveren. Wie is die meneer, en waarom is die meneer zo geïnteresseerd in mij terwijl ik nog nooit van hem hebt gehoord? Zou die meneer misschien mijn b*ch willen zijn? Zou die voor me door het vuur gaan? Voel ik hier weer een nieuwe liefde aankomen dagboekje? Zou deze mevrouw me deze keer niet negeren? Misschien moet ik minder laten zien dat ik graag een b*ch ben die alles doet voor een beetje aandacht, misschien moet ik het allemaal gewoon over me heen laten gaan, wat een gek meneertje toch allemaal niet kan aanrichten he, dagboekje?
Dat was even een tegenvallertje, dagboekje. Ik was echt even in de veronderstelling dat er een meneertje was opgedoken die me werkelijk een goede duw in de juiste richting kon geven....dagboekje is best goed voor me maar soms verlang je naar zo'n enkeling die bijdraagt aan je ontwikkeling...blijkt het bij nader inzien zo'n meneertje te zijn zoals er zoveel zijn...mijn hartje is gebroken...dertien in een dozijn...met kinderachtige opmerkingen over kontnken...waarom valt alles zo tegen in mijn leven dagboekje? Waarom mag ik niet meer naar de padvinderij van paps en mams?

Marcel ben jij maar 172 cm haha.
En die kerel nog volhouden ook nog dat het geen fake pics warenJa honderdtweeenzeventig trotse centimeters jongeuh...!
Maar ik heb tenminste geen fake pics gepost!

En die kerel nog volhouden ook nog dat het geen fake pics waren![]()
gtl?Ik ook nog niet, maar steeds meer mensen vragen zich af waarom ik zo bruin word.