AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Seizoen 4 en 6 van sex and the city gevonden op de oude kamer van mijn zus :D
     
    Seizoen 4 en 6 van sex and the city gevonden op de oude kamer van mijn zus :D
    Pics?
    van je zus
    broer is ook goed
    en als het echt niet anders kan, dan maar van je huisdier


    ---------- Toegevoegd om 01:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

    Eindelijk het einde van m'n scriptie in zicht. Nog een weekje knutselen en daarna wat feedback van m'n begeleider erin verwerken en ik ben er klaar mee. :heart:
    Lekker joh. Niets is zo mooi als je je diploma op zak hebt.
    Wat ga je na je studie doen?
     
    Seizoen 4 en 6 van sex and the city gevonden op de oude kamer van mijn zus :D
    Bedoel je Bananaface and the city

    sarahjessicaparker-300x250.jpg
     
    gisteravond uiteten geweest met vriendin.

    2pqktol.jpg


    wie gaat de challenge met me aan? 2 kilo aan vlees en brood :D
     
    Inderdaad schiet is ff op jij haha :o



    Waar is dat serieus??:D

    Breda, australisch eetcafe Walkabout. volgens de barman is et minimaal 2kg aan vlees en brood, en dan al die andere meuk nog die erop zit. moet binnen uur op. 20% van de mensen krijgt het op.

    klinkt als een dbb uitdaging.
     
    Junkdag
    emoji4.png
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Veel mensen hebben in België al vakantie. Dus lekker rustig op de baan naar het werk :D
     
    Breda, australisch eetcafe Walkabout. volgens de barman is et minimaal 2kg aan vlees en brood, en dan al die andere meuk nog die erop zit. moet binnen uur op. 20% van de mensen krijgt het op.

    klinkt als een dbb uitdaging.

    [afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Breda, australisch eetcafe Walkabout. volgens de barman is et minimaal 2kg aan vlees en brood, en dan al die andere meuk nog die erop zit. moet binnen uur op. 20% van de mensen krijgt het op.

    klinkt als een dbb uitdaging.
    Ben er geweest. Niet aan begonnen. Zag laatst wel een fb post voorbij komen van een oming grote nigger die em in 20 minuten of zo op had.
     
    Breda, australisch eetcafe Walkabout. volgens de barman is et minimaal 2kg aan vlees en brood, en dan al die andere meuk nog die erop zit. moet binnen uur op. 20% van de mensen krijgt het op.

    klinkt als een dbb uitdaging.

    60 minuten is best kort hoor :o
     
    21 minuten 2KG vlees/brood.. Mwoah :eek:
     
    Van 155 naae 170 squat gegaan vandaag ! :D
     
    Back
    Naar boven