MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gisteravond uiteten geweest met vriendin.

wie gaat de challenge met me aan? 2 kilo aan vlees en brood :D

Op de foto lijkt het niet heel veel, maar als dat werkelijk waar de hele burger is, dan durf ik het ook wel aan om het proberen binnen 21 minuten op te eten.

Echter moet het wel rundvlees zijn dan.

Op de foto lijkt het niet heel veel, maar als dat werkelijk waar de hele burger is, dan durf ik het ook wel aan om het proberen binnen 21 minuten op te eten.

film het dan meteen

Deadlift pr :D en goed nieuws over minors en stage!!!

zijn toch redelijk flinke burgers hoor, je kan ook de huge burger bestellen, dit is 1/5 hiervan, kerel naast me had er zo een en was toch al gauw een inch of 5/6

lolllll ivantjeuh dat lijkt mijn spiegelbeeld van twee jaar geleden wel ... heb je me gehakt ofzo haha

vandaag voor het eerst in bijna 2 jaar weer in een normale gym getraind. Blijf me verbazen over hoe weinig mensen fatsoenlijk benen trainen :roflol:. heb samen met een maat 3 uur lang het squatrek bezet gehouden en ook maar niemand die aanstalte maakte om te gaan squatten terwijl het fucking druk was

vandaag voor het eerst in bijna 2 jaar weer in een normale gym getraind. Blijf me verbazen over hoe weinig mensen fatsoenlijk benen trainen :roflol:. heb samen met een maat 3 uur lang het squatrek bezet gehouden en ook maar niemand die aanstalte maakte om te gaan squatten terwijl het fucking druk was

Waarom zou je 3 uur het squatrek bezet houden?

Terug
Naar boven