MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nieuw album van weird al luisteren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk weer eens een killer legday.

Hnnnggggg bijna woensdag!! :D :heart:

ah dat ik daar niet eerder op gekomen ben

hoe heb je het exact geformuleerd ik ga dat ook vragen

leef de fieze lefen

Iets in de trant van: Ben nu met een voedingsschema begonnen want dat is beter voor mij om gezond en op uur en tijd te eten. Als jij nu eens voor mij gaat koken kan ik meer gains maken en jij kookt zo lekker. En jij kunt dat ook veel sneller dan ik

Antwoord: Oke jonge zeg maar wat ik moet doen

Iets in de trant van: Ben nu met een voedingsschema begonnen want dat is beter voor mij om gezond en op uur en tijd te eten. Als jij nu eens voor mij gaat koken kan ik meer gains maken en jij kookt zo lekker. En jij kunt dat ook veel sneller dan ik

echt waar? hoe erg heb je met puppy-oogjes moeten knippperen :D

mijn moeder kookt ook voor me, superchill enzo maar ik ga over 1,5 maand op kamers en zie er nu al tegenop om zelf te koken. heb al een rijstkoker en twijfel om niet gewoon wat extra scoops whey te pakken ipv vlees te koken :o

mijn moeder kookt ook voor me, superchill enzo maar ik ga over 1,5 maand op kamers en zie er nu al tegenop om zelf te koken. heb al een rijstkoker en twijfel om niet gewoon wat extra scoops whey te pakken ipv vlees te koken :o

Tuna is your friend. Blik open en opeten. En anders #mealprepsunday

Mijn moeder kookt mn post wo altijd als ik naar de gym ben, heerlijk. Maarja ben ook nog maar 17 en leef mn leef thuis :')

Vanavond weer cardio :D

leuke moeder heb je (srs)!

mijn moeder zou me recht in het gezicht uit lachen (srs)

:roflol:

Terug
Naar boven