- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuw album van weird al luisteren
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.sbnation.com/mlb/2014/6/...-posing-nude-in-espn-the-magazines-body-issue
Blijkbaar zijn er nogal wat jimmies gerustled door deze foto in de body issue van ESPN
http://pbs.twimg.com/media/BsBhlNTCEAAABmS.jpg
ah dat ik daar niet eerder op gekomen ben
hoe heb je het exact geformuleerd ik ga dat ook vragen
leef de fieze lefen
Iets in de trant van: Ben nu met een voedingsschema begonnen want dat is beter voor mij om gezond en op uur en tijd te eten. Als jij nu eens voor mij gaat koken kan ik meer gains maken en jij kookt zo lekker. En jij kunt dat ook veel sneller dan ik
Antwoord: Oke jonge zeg maar wat ik moet doen

Iets in de trant van: Ben nu met een voedingsschema begonnen want dat is beter voor mij om gezond en op uur en tijd te eten. Als jij nu eens voor mij gaat koken kan ik meer gains maken en jij kookt zo lekker. En jij kunt dat ook veel sneller dan ik

mijn moeder kookt ook voor me, superchill enzo maar ik ga over 1,5 maand op kamers en zie er nu al tegenop om zelf te koken. heb al een rijstkoker en twijfel om niet gewoon wat extra scoops whey te pakken ipv vlees te koken![]()
Mijn moeder kookt mn post wo altijd als ik naar de gym ben, heerlijk. Maarja ben ook nog maar 17 en leef mn leef thuis :')
ga is 10 werksetjes zwaar squatten en kijk hoelang je erover doet![]()
Tuna is your friend. Blik open en opeten. En anders #mealprepsunday
Dat jij nog niet perm banned bent is toch GVD een wonder met al jou pics vragen

Dat jij nog niet perm banned bent is toch GVD een wonder met al jou pics vragen
Ooooo wacht...

Nee, maar ik heb wel een wortel in me hol en een tutu aan.