XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Met vliegtuig dus ben er binnen 2 uurtjes.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

vliegen naar krakauw dus zijn meteen op plaats van bestemming[/QUOTE

ryan air voor 35-40 euro naar bydgosz -krakow- warshau- poznan-katowice 2.5 uur vliegen vertrek van

eindhoven of heeze ga 2-3 maal p.jaar op familie bezoek goedkoper als met de auto

opa

Motivatie gevonden om verder te cutten. Happy me!

Net even wezen oogsten, dat maakte me dag wel zeker :joint:
smug.png

Weer tijd voor cardio :D

Met vliegtuig dus ben er binnen 2 uurtjes.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

vliegen naar krakauw dus zijn meteen op plaats van bestemming[/QUOTE

ryan air voor 35-40 euro naar bydgosz -krakow- warshau- poznan-katowice 2.5 uur vliegen vertrek van

eindhoven of heeze ga 2-3 maal p.jaar op familie bezoek goedkoper als met de auto

opa

Krakau niet bro.

Katowice vliegen ze met wizz air.

Maar ik vlieg gewoon voor 120 ekkies naar Krakau rechtstreeks, hoef ik niet 1.5 uur in een stink bus te zitten.

neef

Moeilijke metrieken gebruiken om correlaties te vinden -> af en toe een (bijna) significante moderate correlatie.
Voor de lulz kijk ik net hoe simpelweg het aantal lijntjes code correleert -> zeer sterke correlatie met een p-waarde van <0.00001 :roflol: Even een nachtje slapen hoe ik dat ga verklaren in m'n discussion.

Moeilijke metrieken gebruiken om correlaties te vinden -> af en toe een (bijna) significante moderate correlatie.
Voor de lulz kijk ik net hoe simpelweg het aantal lijntjes code correleert -> zeer sterke correlatie met een p-waarde van <0.00001 :roflol: Even een nachtje slapen hoe ik dat ga verklaren in m'n discussion.

haha ja da was eg grappug he die korrelaarsie is so klein kan je toch niet maken man

lijnzaad + kwark + koffie = instant shitgainz

nog 7 dagen werken en dan 11 dagen volle bak genieten op sunnybeach.

gisteren heerlijk gegeten @La casa en vandaag weddingday van kleine zussie
<3 <3

Wakker worden :heart:

Oh.. en Hnnnnggggg Bijna vrijdag!! :D

Terug
Naar boven