AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nee ze zeurt. en ze krijgt vaak genoeg aandacht van mij.

Ze was eerst toch vreemdgegaan? blijkbaar heb je toch niet zoveel in je mars 'Tymen'

Ontopic: mooie foto's gemaakt van m'n vissen met m'n iphone :D en genoten van hun piranha gedrag toen ik er een paar dikke krekels in gooide en ze die compleet molden.

Ze was eerst toch vreemdgegaan? blijkbaar heb je toch niet zoveel in je mars 'Tymen'

Ontopic: mooie foto's gemaakt van m'n vissen met m'n iphone :D en genoten van hun piranha gedrag toen ik er een paar dikke krekels in gooide en ze die compleet molden.

toevallig dat ik het er net nu over heb met haar. ze zei: denk je nou dat ik daar niet van geleerd heb. en ze zegt dat ze niet gek is. oh en ze drink niet meer zo veel, heel raar. ze is echt niet meer zat geweest... ik citeer dit nu allemaal.

ze kan niet zonder mijn monstercock.

daarnaast weet ze dat als ze het nog een keer flikt dat ze kan opzouten :)

toevallig dat ik het er net nu over heb met haar. ze zei: denk je nou dat ik daar niet van geleerd heb. en ze zegt dat ze niet gek is. oh en ze drink niet meer zo veel, heel raar. ze is echt niet meer zat geweest... ik citeer dit nu allemaal.

ze kan niet zonder mijn monstercock.

daarnaast weet ze dat als ze het nog een keer flikt dat ze kan opzouten :)

Één van ons vangt haar wel op hoor dan.:trollface:

ik wist niet dat vissen ook krekels aten

Ze eten ook kleinere vissen, meelwormen, mosselen, kikkers, kreeftjes. Eigenlijk alles wat vlees bevat en wat kleiner is dan hen zullen ze proberen op te eten. Zijn pauwoogcichliden, ook wel bekend als 'oscar fish'. Zeer populair in amerika maar hebben wel echt een grote bak nodig + verzorging. Staan heel veel filmpjes op youtube van die beesten.

http://www.youtube.com/watch?v=7bVcBkO1gCs

Mijne zijn 17 cm nu, ze worden ongeveer 30. Heel rustig en gracieus maar zodra ze weten dat ze eten krijgen breekt de hel los :P

Ze eten ook kleinere vissen, meelwormen, mosselen, kikkers, kreeftjes. Eigenlijk alles wat vlees bevat en wat kleiner is dan hen zullen ze proberen op te eten. Zijn pauwoogcichliden, ook wel bekend als 'oscar fish'. Zeer populair in amerika maar hebben wel echt een grote bak nodig + verzorging. Staan heel veel filmpjes op youtube van die beesten.

http://www.youtube.com/watch?v=7bVcBkO1gCs

Mijne zijn 17 cm nu, ze worden ongeveer 30. Heel rustig en gracieus maar zodra ze weten dat ze eten krijgen breekt de hel los :P

green terror dat zijn pas mooie visjes :)

green terror dat zijn pas mooie visjes :)

Smaken verschillen maar Green terror... geen persoonlijkheid, gigantisch agressief. Nee dan vind ik deze leuker. Totaal niet schuw, ik kan ze aaien, ze eten uit m'n hand en ze hebben zoveel persoonlijkheid :D

haha vissen met persoonlijkheden :p

hopelijk wordt zo een piranha niet depressief , wil niet weten wat er dan gebeurt

Allemaal leuk die zwakke tropische zooi, maar dit zijn natuurlijk de echte vissen
imageinline_conte580e39917.jpg

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

koi-sale-01.jpg

Smaken verschillen maar Green terror... geen persoonlijkheid, gigantisch agressief. Nee dan vind ik deze leuker. Totaal niet schuw, ik kan ze aaien, ze eten uit m'n hand en ze hebben zoveel persoonlijkheid :D

kwa karakter zijn het idd mindere vissen. oscars zijn een van de intelligentste cicliden.

ik heb zelf een tanganyika bak :)

Oja heb vandaag aan aquarium btw moet ik alleen even kitten omdat er een lek inzit en dan doe ik er een paar koitjes in.
en zal ik wel even fotos schieten

Allemaal leuk die zwakke tropische zooi, maar dit zijn natuurlijk de echte vissen

Wij hebben het over vleesetende ass-kickende tropische moordmachines. Kom jij aan met je uit de kluiten gewassen, modder-etende goudvissen die ook nog eens overpriced as **** zijn.

Your argument is invalid

kwa karakter zijn het idd mindere vissen. oscars zijn een van de intelligentste cicliden.

ik heb zelf een tanganyika bak :)

Vet man, pics? :D

Laatst bewerkt:
geeft wel een zooi in je bak

Koi's in een aquarium :roflol::roflol::roflol::roflol: Hoe is het, tokkie?

De enige goeie koi in aquarium, is een koi in een aquarium... VOL PIRANHA'S (doorskippen naar 1:25 ongeveer)
*video*
Moehaha

Hahahaa +1
koi's horen nog altijd in een vijver.
wij hebben er rond de 20

mooi filmpje man :D

Terug
Naar boven