XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

als marcel komt wil ik ook

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

sorry bro, moet je me fancy guppen maar niet afzeiken
ok brah sorry zal het nooit meer doen, heb je btw wel is moeten kitten aan je aquarium vroeg me af of ik er gewoon overheen kon gaan of dat hele ding los moet gaan snijden:rolleyes:

als marcel komt wil ik ook

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

ok brah sorry zal het nooit meer doen, heb je btw wel is moeten kitten aan je aquarium vroeg me af of ik er gewoon overheen kon gaan of dat hele ding los moet gaan snijden:rolleyes:

als de kitnaden echt slecht zijn los halen en opnieuw kitten. ik zelf heb alleen in de hoeken gekit omdat ik de oude kit niet helemaal vertrouw.

Als je vrijgezel bent en voor een avondje naar zeist wil komen kan dat best! Moet je wel durven, maak wel meer afspraken met mensen hier die op het laatste moment afzeggen! Misschien toch niet zo knap als ze zelf zeggen? ;)
Pm maar als je serieus bent.

Als je vrijgezel bent en voor een avondje naar zeist wil komen kan dat best! Moet je wel durven, maak wel meer afspraken met mensen hier die op het laatste moment afzeggen! Misschien toch niet zo knap als ze zelf zeggen? ;)
Pm maar als je serieus bent.

Hmmm, een nachtje Zeist zit er zeker niet in?:eyebrow:
J/k sis, ben niet single, bovendien werk ik in het weekend 's avonds...

Haha dan mag die wel bij mij crashen
he marcel :ds:

het pubergehalte is weer hoog vandaag, ga zo voort is goed voor test :)

Haha dan mag die wel bij mij crashen
he marcel :ds:

Nodig ik je uit mezelf uit voor een feestje krijg je dit erbij! Gezellig! :p

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Ah, ze hebben in Zeist 2 persoonsparkbankjes en jij bent meer het 'outdoor' type?Klinkt verleidelijk...:)

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Heel verleidelijk....:rolleyes: Nee outdoor trekt me niet zo, verkeerde seizoen daarvoor.

Nodig ik je uit mezelf uit voor een feestje krijg je dit erbij! Gezellig! :p
:roflol: je zou me na een paar biertjes moeten zien
drunk-urinal.jpg
oh wait mag geen alcohol drinken natuurlijk:o

Terug
Naar boven