MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Morgen komt mijn kitten eindelijk!!!
     
    pussy lover foto's pls
     
    benen dag voor decibel was toch niet zo goed plan, last van me kuiten, onderrug en bovenbenen, maar het was het waard!
     
    Straks weer babysitten voor m'n maatje van 2,5j :D

    Eerst 'pok' eten geven en dan richting de kinderboerderij. Hoop wel dat ie mijn bench wil spotten.
     
    Volgende week eindelijk klaar met cutten :D

    en meteen maar nieuw logje geopend (zie sig)
     
    Na een zoektocht van 7 en halve minuut dit heerlijke nummer gevonden
    http://www.youtube.com/watch?v=z5ZdjwbQnXc

    cfe80bf6ed860aa0944ec37eafd2bcae6cdf435196ec20fc3d9cff801b9e4e7b.jpg
     
    Straks weer babysitten voor m'n maatje van 2,5j :D

    Eerst 'pok' eten geven en dan richting de kinderboerderij. Hoop wel dat ie mijn bench wil spotten.

    hihi liev :$
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Begin september aan een HBO deeltijd integrale veiligheid. Werd van de week gebeld dat ik waarschijnlijk hele eerste jaar mag overslaan met uitzondering van 1 vak, omdat ik VWO heb gedaan.

    1 jaar winst zou echt nice zijn
     
    Begin september aan een HBO deeltijd integrale veiligheid. Werd van de week gebeld dat ik waarschijnlijk hele eerste jaar mag overslaan met uitzondering van 1 vak, omdat ik VWO heb gedaan.

    1 jaar winst zou echt nice zijn

    wait wut, jij vwo?

    Uit ervaring kan ik je vertellen dat een jaar overslaan mooier klinkt dan het is, je mist toch best wat theorie.
     
    wait wut, jij vwo?

    Uit ervaring kan ik je vertellen dat een jaar overslaan mooier klinkt dan het is, je mist toch best wat theorie.

    ik heb meer idioten VWO zien halen, ik viel onder de semi idioten

    5pelci.jpg

    niet goed te lezen, had NG met wiskunde A, natuurkunde en scheikunde.

    Ik ga het in ieder geval gewoon proberen, als het tegen valt zien we dan wel hoe we het gaan oplossen.
     
    ik heb meer idioten VWO zien halen, ik viel onder de semi idioten

    5pelci.jpg

    niet goed te lezen, had NG met wiskunde A, natuurkunde en scheikunde.

    Ik ga het in ieder geval gewoon proberen, als het tegen valt zien we dan wel hoe we het gaan oplossen.

    inb4 jaar achterstand inhalen.
     
    inb4 jaar achterstand inhalen.

    Nou ik vraag me af waarom ze het me voor zouden stellen als het niet te doen is ? Voor hun is een student van 4 jaar gunstiger want dan levert het hun meer geld op lijkt me. Een student die een jaar overslaat en het lastig gaat krijgen levert alleen maar ene hoop gezeik.
     
    Nou ik vraag me af waarom ze het me voor zouden stellen als het niet te doen is ? Voor hun is een student van 4 jaar gunstiger want dan levert het hun meer geld op lijkt me. Een student die een jaar overslaat en het lastig gaat krijgen levert alleen maar ene hoop gezeik.

    mijn school heeft vrijstelling juist verbannen, er bestaat wel een kans dat je een hoop al weet, maar nooit alles. en wat is er mis met een beetje herhaling ;)
     
    mijn school heeft vrijstelling juist verbannen, er bestaat wel een kans dat je een hoop al weet, maar nooit alles. en wat is er mis met een beetje herhaling ;)

    Herhaling is prima. Maar als ik met 3 jaar deeltijd ipv 4 jaar deeltijd mijn papiertje krijg probeer ik de 3 jarige variant. Ik wil ook nog trainen en de PUA master uithangen in het weekend.
     
    Herhaling is prima. Maar als ik met 3 jaar deeltijd ipv 4 jaar deeltijd mijn papiertje krijg probeer ik de 3 jarige variant. Ik wil ook nog trainen en de PUA master uithangen in het weekend.

    met mijn school is het dan denk ik ook anders, ik heb geen vakken zoals nederlands en engels etc. alleen praktijkgerichte vakken. bepaalde vakken had ik al een certificering voor gehaald, maar mocht het toch niet overslaan
     
    Back
    Naar boven