XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat heb je eigenlijk precies gestudeerd en wat ga je nu doen?

Niveau 3 automonteur. Zit te twijfelen of ik nog verder zal studeren, maar denk dat ik hiermee al aardig kans heb op de arbeidsmarkt. Ga solliciteren bij enkele garages.

Niveau 3 automonteur. Zit te twijfelen of ik nog verder zal studeren, maar denk dat ik hiermee al aardig kans heb op de arbeidsmarkt. Ga solliciteren bij enkele garages.

Bofkont... Ik kom niet verder dan niveau 1 putjes schepper, vooral omdat ik zwart haar heb, aldus me coach.

RIP Tatt? Heb ik iets gemist?
Hij heet nu toch anders?

Ja maar dit is het ''wat maakt je dag goed topic'' :D

Nice, klinkt lekker

Jammer om te zien dat ze als artiest zo'n totaal andere weg is ingeslagen, hier is ze nog leuk en ziet ze er leuk uit, nu not so much

Inderdaad, ze is nu wel bekender onder de mensen die haar nog niet kende, maar om de verkeerde redenen.

Tatt is een homo, beter blijft ie wegh... ---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Dat was het verkeerde pilletje Ray..
Dit meen je niet h ?!
Heb in godsnaam is respect voor wat iemand vraagt aan jou!!

je gaat me dus weer uitdagen en vervolgens me weer een bak kaarten sturen,
nou dan pass ik alvast en zeg ik gedag ..

ongelofelijk echt waar !

ree heeft de boel lopen opstoken en die arme onschuldige joodse tatt is gebanned.

Niet aantrekken Ray. Die sayer is een trieste knul, snap niet dat hij mod is. Achja hij is alleszins geen supermod. Op dat soort mensen zouden ze gewoon een waterstofbom moeten gooien, die vuile proleet!

lawd.gif

Tatt is een homo, beter blijft ie wegh... ---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ---------- Dit meen je niet h ?!
Heb in godsnaam is respect voor wat iemand vraagt aan jou!!

je gaat me dus weer uitdagen en vervolgens me weer een bak kaarten sturen,
nou dan pass ik alvast en zeg ik gedag ..

ongelofelijk echt waar !

Je hebt me niets gevraagd, ben je al vergeten wat je allemaal in PM naar mij hebt gestuurd?

Je hebt me niets gevraagd, ben je al vergeten wat je allemaal in PM naar mij hebt gestuurd?
Laat me A.U.B gewoon met rust, is dit nou echt zo veel gevraagd ?
ik let niet op jou (wat ik nooit gedaan heb) let jij er dan alleen op dat ik me aan de regels houd !!

ook de geforceerde PB's ben ik nu wel zat, ik lees ze toch NIET !
alvast bedankt..

Ik ben NIET vergeten wat ik gevraagd heb NEE dat klopt..
verders hoop ik nu echt dat IK zo gewoon is een keer normaal verder kan...

Bijlagen

Terug
Naar boven