Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een leuk ding om mee te honkballen, waar heb je die ook alweer gekocht?Heb vandaag een hippe retro radio gekocht van 20€ voor in m'n Toyota Starslet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is een leuk ding om mee te honkballen, waar heb je die ook alweer gekocht?
We zijn naar indonesie geweest, maar zij bleef een week langer bij haar familie, ik moest gewoon terug voor werk.Waar is ze dan naartoe geweest, ik dacht dat jullie samen op vakantie waren? Of is die inmiddels ook alweer afgelopen?

We zijn naar indonesie geweest, maar zij bleef een week langer bij haar familie, ik moest gewoon terug voor werk.![]()

Ik moet zeggen dat ik nou niet zo opgewonden van Jill raak, heb dus eigenlijk op het moment een zware zak aan m'n plasser hangen.Dus je hebt een weekje weer ouderwets kunnen handkarren?![]()
Ik moet zeggen dat ik nou niet zo opgewonden van Jill raak, heb dus eigenlijk op het moment een zware zak aan m'n plasser hangen.

Ach het zijn maar gevoelens, kan dat wel naast me leggen, volgende week beter.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een week geen orgasme heb gehad. Dat hoort gewoon bij het leven.![]()
Ach het zijn maar gevoelens, kan dat wel naast me leggen, volgende week beter.

Ik moet zeggen dat ik nou niet zo opgewonden van Jill raak, heb dus eigenlijk op het moment een zware zak aan m'n plasser hangen.
@ JillZelfde reden voor mij ..ben er klaar voor [Afbeelding niet meer beschikbaar]
zelfde reden voor mij ..ben er klaar voor [Afbeelding niet meer beschikbaar]