- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze wilt zich gaan voortplanten!Dat mijn zus wil gaan afvallen en dat ik der tips moet geven. vandaag was ze al aan het oefenen met deadlifts, squats, goodmornings![]()

Goede zaak. Goed dat je zus naar je wilt luisteren. Als ik men adviseer anders te werk gaan, verwaarlozen ze het contact met mij
Wat doe ik verkeerd?Goede zaak. Goed dat je zus naar je wilt luisteren. Als ik men adviseer anders te werk gaan, verwaarlozen ze het contact met mijWat doe ik verkeerd?

Hehe, ik heb geen interesse in je zus. Vindt h**ren nken veel gemakkelijkerje bent kapodt lelijk :')
---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------
pix van me zus staan in me log![]()

je bent kapodt lelijk :')
---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Hehe, ik heb geen interesse in je zus. Vindt h**ren nken veel gemakkelijker![]()

je bent kapodt lelijk :')
Ben nu wel razend nieuwsgierig geworden natuurlijk.

Dat mijn zus wil gaan afvallen en dat ik der tips moet geven. vandaag was ze al aan het oefenen met deadlifts, squats, goodmornings![]()
Leer m'n zus nu toevallig ook deadliften omdat ze als de dood is voor cellulitis en zo en huidverslapping en ze ook enorm graag zichtbare abs zou hebben. Is de 2de week dat ze het doet en lukt toch al op 30kg. Hoop haar binnen enkele maanden op 60kg te krijgen ofzo.Leer m'n zus nu toevallig ook deadliften omdat ze als de dood is voor cellulitis en zo .....