Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dit:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

terecht

Dat mijn zus wil gaan afvallen en dat ik der tips moet geven. vandaag was ze al aan het oefenen met deadlifts, squats, goodmornings :thumbs:

Goede zaak. Goed dat je zus naar je wilt luisteren. Als ik men adviseer anders te werk gaan, verwaarlozen ze het contact met mij:rolleyes: Wat doe ik verkeerd?

je bent kapodt lelijk :')

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

pix van me zus staan in me log :)

je bent kapodt lelijk :')

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

pix van me zus staan in me log :)
Hehe, ik heb geen interesse in je zus. Vindt h**ren nken veel gemakkelijker:o

Een programma op 5TV over mensen met flatulentie(oncontroleerbare winderigheid), heb meer dan een uur bijna constant met de slappe lach gezeten:roflol::roflol::roflol:

Dat mijn zus wil gaan afvallen en dat ik der tips moet geven. vandaag was ze al aan het oefenen met deadlifts, squats, goodmornings :thumbs:

:roflol: Leer m'n zus nu toevallig ook deadliften omdat ze als de dood is voor cellulitis en zo en huidverslapping en ze ook enorm graag zichtbare abs zou hebben. Is de 2de week dat ze het doet en lukt toch al op 30kg. Hoop haar binnen enkele maanden op 60kg te krijgen ofzo.

Laatst bewerkt:
een waarschuwing ipv een gele, een gele ****ed me op maar als een gewaarschuwd man ben ik er twee waard.. ;)

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot

Ik moet vandaag niet werken .

Terug
Naar boven