AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kreeg van het uitzendbureau waar ik op mijn 16e n dag voor gewerkt heb 2 sms'jes of ik op korte termijn voor langere tijd bij mij in de buurt bij een bedrijf wilde werken :roflol: Al ruim 5 jaar helemaal niks van dat uitzendbureau gehoord, wist niet eens dat ik er nog ingeschreven stond.

Is vandaag m'n geluksdag ofzo. Krijg echt uit het niets van twee verschillende opdrachtgevers twee grote opdrachten, waarvan er 1 nu al vast staat. Eentje van 76 uur (web applicatie), en de ander van naar schatting 160 uur (externe lead software developer). :roflol: Maar wie was acquisitie.

Heb ik nou vorig jaar voor niks geleerd hoe acquisitie werkt verdomme. Zo te zien heb ik er niks aan in de toekomst.

Heet jouw bedrijfje toevallig 'Informatica XXL'? Zo nee, wat dan wel? Als ik het weten mag tenminste.

Heb ik nou vorig jaar voor niks geleerd hoe acquisitie werkt verdomme. Zo te zien heb ik er niks aan in de toekomst.

Heet jouw bedrijfje toevallig 'Informatica XXL'? Zo nee, wat dan wel? Als ik het weten mag tenminste.

Misschien moet je eens langsgaan, kan je zijn bedrijf zien :cool:

• Like
Waarderingen: mat
Twee nieuwe tassen, sportschool is goedkoper geworden en sexy jongen in mijn nieuwe klas

Ja sorry zover zijn we nog niet dus heb nog geen pics

nieuwe fitness chick gespot in mn gym :cool:

wel jammer dat ze zo boos keek en vooral omdat haar handen de hele tijd van de gladde halters afgleden (of mischien omdat ik haar aanstaarde :o) :roflol:

Terug
Naar boven