AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • +1kg Lasagne ??? do u even Garfield?

    Wat?

    270 gram suiker u wot m8 :roflol::roflol::roflol::roflol:

    Strong suiker :roflol:

    Ook veel van melk (wat voornamelijk lactose is als ik me niet vergis?). En uiteraard uit ijs en chocomel veel maar /care

    271 gram suiker RIP in peace. Maar wie was eat clean?

    Clean? Wa's da?

    melk ook echt

    dat is toch dat witte water voor die ekte ekte dikke powerlifters

    ik doe m'n best

    i hate to say i told you soooo
    zei 3 maanden geleden al dat je meer eten in je gezicht moest stoppen, appelflap

    Kan me daar niks van herinneren. Misschien gedroomd?

    rip vins, forever in mie memories.

    fattygains incoming?


    Ik kan het hebben :engel:
    Aders blijven wel verrassend goed zichtbaar, maar ga wel ff iets beter opletten op m'n eten :p
     

    garfield-lasagna.gif
     
    :roflol: Had 2kg gehaald, waarvan ik 600gr heb weggegeven. Toch nog een beetje gedeeld :p
     
    :roflol: Had 2kg gehaald, waarvan ik 600gr heb weggegeven. Toch nog een beetje gedeeld :p

    Je bent te goed voor deze wereld.

    OT: net heerlijk getraind in een zo goed als lege sportschool! :D benen zijn nu gesloopt. En bedacht me net dat ik morgen de hele dag moet werken op hakken van 7,5 cm en de trap op en af moet de hele dag :o
     
    Je bent te goed voor deze wereld.

    OT: net heerlijk getraind in een zo goed als lege sportschool! :D benen zijn nu gesloopt. En bedacht me net dat ik morgen de hele dag moet werken op hakken van 7,5 cm en de trap op en af moet de hele dag :o

    met wat voor werk moet je 7.5 cm hakken dragen.

    hmm
     
    met wat voor werk moet je 7.5 cm hakken dragen.

    hmm

    Werk in schoenenwinkel en moet schoenen van die winkel aan. heb ook wel platte. maar heb momenteel alleen de laarsjes me hoge hak bij mn vriend staan en geen tijd om de platte langs te halen :o
     
    Werk in schoenenwinkel en moet schoenen van die winkel aan. heb ook wel platte. maar heb momenteel alleen de laarsjes me hoge hak bij mn vriend staan en geen tijd om de platte langs te halen :o

    Jaa... jaa... make that the cat wise Moess :o

    Nee, het klopt wel dat ze in een schoenenzaak werkt. :p
    Mag je trouwens niet gewoon uit de winkel platte schoenen dragen?
     
    Jaa... jaa... make that the cat wise Moess :o

    Nee, het klopt wel dat ze in een schoenenzaak werkt. :p
    Mag je trouwens niet gewoon uit de winkel platte schoenen dragen?

    Nee. Dan kun je dat toch niet meer aan klanten verkopen als zijnde nieuwe schoenen? Als je zoiets 1x toestaat kun je niet garanderen dat dat niet vaker gebeurd. En de schoenen zijn iets te duur om mensen niet die garantie te kunnen geven.
     
    Moet je echt de hele dag hakken aan ?
    sorry maar wat is dat zeg?!
     
    Moet je echt de hele dag hakken aan ?
    sorry maar wat is dat zeg?!

    Nee platte schoenen mag ook. maar die heb ik niet bij me. dus ja dan moet ik hakken aan. is mn eigen schuld :o
     
    Nee. Dan kun je dat toch niet meer aan klanten verkopen als zijnde nieuwe schoenen? Als je zoiets 1x toestaat kun je niet garanderen dat dat niet vaker gebeurd. En de schoenen zijn iets te duur om mensen niet die garantie te kunnen geven.

    Ja.. Ja.. Maak dat Sultan maar wijs.
     
    10x150 deadlift pr
     
    Back
    Naar boven