MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

het zonnetje schijnt en de lucht is blauw!

Helaas! Ik zat er dichtbij. OT: Net helemaal stuk gegaan met mn vriend om de 3e kerel op het podium. Musclemania European Junior Champion: Rico van Hu…: http://youtu.be/gzcg9g3e-pU ---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ---------- Dat mogen alleen de peppers! :mad:

is dat niet die dude van die neukvakantie tvserie? met al die tokkies in een villa in cherso o.i.d.?

Ja...
1 van de 3 komt gewoon effe voor me deur staan
helemaal niet raar ofzo
:roflol:

Nee man wat nou raar? Blijkbaar gaat ze met een vriendin van haar over jou praten en dan gaat opeens de hond naar je deur toe, kei normaal toch? Ik sta ook altijd bij mensen die ik alleen via internet ken voor de deur:o:loony:

P.S. Die Marisa had mij op snapchat toegevoegd en krijg nu constant snaps van die kop van haar:barf:

Nee man wat nou raar? Blijkbaar gaat ze met een vriendin van haar over jou praten en dan gaat opeens de hond naar je deur toe, kei normaal toch? Ik sta ook altijd bij mensen die ik alleen via internet ken voor de deur:o:loony: P.S. Die Marisa had mij op snapchat toegevoegd en krijg nu constant snaps van die kop van haar:barf:
Whahaahaha, daar mag je blij mee zijn :roflol:

Nee man wat nou raar? Blijkbaar gaat ze met een vriendin van haar over jou praten en dan gaat opeens de hond naar je deur toe, kei normaal toch? Ik sta ook altijd bij mensen die ik alleen via internet ken voor de deur:o:loony: P.S. Die Marisa had mij op snapchat toegevoegd en krijg nu constant snaps van die kop van haar:barf:

aware

oh echt haha

Terug
Naar boven