Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was niet mijn max, maar het was 50 kg. Wat ik dus best wel veel vond voor upright rows

beetje respect tonen mag wel ja
ik overhead press jouw deadlift als warmup!!

Telt alleen als je het hebt laten meten door het european fecal standards measurements institute in Zürich.

het was al duidelijk dat er geen doorsnee meisjes op DBB zaten toch![]()

Ow... is dat echt zo... ik dacht dat dat een mythe was.![]()

Ja...Huh wij hebben toch die kei lekkere gs chicks! Zijn super stabiel, lief en totaal niet raar enzo![]()

Helaas! Ik zat er dichtbij. OT: Net helemaal stuk gegaan met mn vriend om de 3e kerel op het podium. Musclemania European Junior Champion: Rico van Hu…: http://youtu.be/gzcg9g3e-pU ---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ---------- Dat mogen alleen de peppers!![]()
is dat niet die dude van die neukvakantie tvserie? met al die tokkies in een villa in cherso o.i.d.?

Ja...1 van de 3 komt gewoon effe voor me deur staanhelemaal niet raar ofzo

Whahaahaha, daar mag je blij mee zijnNee man wat nou raar? Blijkbaar gaat ze met een vriendin van haar over jou praten en dan gaat opeens de hond naar je deur toe, kei normaal toch? Ik sta ook altijd bij mensen die ik alleen via internet ken voor de deurP.S. Die Marisa had mij op snapchat toegevoegd en krijg nu constant snaps van die kop van haar
![]()

Nee man wat nou raar? Blijkbaar gaat ze met een vriendin van haar over jou praten en dan gaat opeens de hond naar je deur toe, kei normaal toch? Ik sta ook altijd bij mensen die ik alleen via internet ken voor de deurP.S. Die Marisa had mij op snapchat toegevoegd en krijg nu constant snaps van die kop van haar
![]()