XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

foto.jpg

Gvd goed buffet hoor buffel

Wat dacht je van de eigenaar zoeken? Anders kun je "gevonden" wel veranderen naar "gestolen".

Lol de eigenaar zoeken is 2x zoveel moeite als de code kraken en gsm verkopen. Er staan 2 code's op; 1 van zn sim en 1 van de gsm zelf. Moet ik ze alle 2 kraken, dan naar een van z'n kennissen bellen en dan nog afspreken om hem terug te geven. Hij moet maar beter zorg dragen voor zijn gsm :)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Toevallig dat meidje nog ff tegen der kop geschopt man?

:treuren:

Lol de eigenaar zoeken is 2x zoveel moeite als de code kraken en gsm verkopen. Er staan 2 code's op; 1 van zn sim en 1 van de gsm zelf. Moet ik ze alle 2 kraken, dan naar een van z'n kennissen bellen en dan nog afspreken om hem terug te geven. Hij moet maar beter zorg dragen voor zijn gsm :)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

reported

die jeau toch, alistair overeem is er niks bij.

Net mijn tweede ernstige "zware " training thuis achter de rug, 1 maand na de operatie en het gaat hard vooruit. Met wat verstand en goede planning zit ik binnen 8 weken terug waar ik zat voor de longontsteking en nekoperatie. (bench zal mss wat achterblijven, alsook OHP door tricepsprobleem). We zien wel. maar als ik vooruitwil met squat dan moet ik terug een squatrack hebben.

• Like
Waarderingen: mat

zou jij het fijn vinden als jij je mobiel verloren was mensen hem terug gaven? Weet nog hoe blij ik was dat mensen mn telefoon hadden gevonden en afgegeven ipv hem hadden gestolen.

zou jij het fijn vinden als jij je mobiel verloren was mensen hem terug gaven? Weet nog hoe blij ik was dat mensen mn telefoon hadden gevonden en afgegeven ipv hem hadden gestolen.

Inderdaaad. ik vond een Iphone (was toen denk ik de voorlaatste versie op dat moment maar zag er als nieuw uit) in de ikea te Zaventem. GAf deze aan de balie en toen ik buitenging ben ik nog eens langs de balie geweest om te kijken of de receptionist die niet zelf had gehouden en dat meisje (17 jaar of zo) was zo opgelucht want "er stonden foto's op van haar recent overleden grootmoeder".
Wat niet van jou is, hou je niet.

Heb de comments niet echt gelezen maar heb geen idee hoe ik met de eigenaar in contact kan komen, ik ga me er dan verder ook niet druk om maken.

Gedraag je zoals jij dat ook van anderen verlangt. Als jouw mobiel wordt gestolen, heb je hem ook graag terug.

Heb de comments niet echt gelezen maar heb geen idee hoe ik met de eigenaar in contact kan komen, ik ga me er dan verder ook niet druk om maken.
Nee dat heb je goed voor elkaar, je hebt hem zeker uitgezet? Anders kon de eigenaar je bellen :rolleyes:

Hier in Nederland is daar een wet voor. Bij jullie niet zeker? :rolleyes:

Nee waarschijnlijk niet, Nederland loopt wel voor met dat soort zaken :p

Gedraag je zoals jij dat ook van anderen verlangt. Als jouw mobiel wordt gestolen, heb je hem ook graag terug.

Nee dat heb je goed voor elkaar, je hebt hem zeker uitgezet? Anders kon de eigenaar je bellen :rolleyes:

Stond uit toen ik m vond. Toen ik m aanzette moest je code ingeven van de gsm (die weet ik niet) en erna moet je dan nog een code ingeven van de sim zelf voor je uiteindelijk met de gsm kan werken. Heb wel eens een iphone terug gegeven die gewoon zonder code aan lag omdat het meisje van wij hij was ernaar belde maar ik ga echt geen 2 code's kraken om m dan terug te geven :roflol: als dat al zou lukken :roflol:

Nee waarschijnlijk niet, Nederland loopt wel voor met dat soort zaken :p

Stond uit toen ik m vond. Toen ik m aanzette moest je code ingeven van de gsm (die weet ik niet) en erna moet je dan nog een code ingeven van de sim zelf voor je uiteindelijk met de gsm kan werken. Heb wel eens een iphone terug gegeven die gewoon zonder code aan lag omdat het meisje van wij hij was ernaar belde maar ik ga echt geen 2 code's kraken om m dan terug te geven :roflol: als dat al zou lukken :roflol:

Gewoon houden, who gives a f**k. Stelletje moraalridders hier.

Ja heb ik ook gedaan. Ik ben heel aardig voor mijn medemens maar toen ik een iphone vond heb ik hem gehouden en ik verwacht ook dat als iemand mijn iphone vind diegene hetzelfde zal doen.

Terug
Naar boven