- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Gvd goed buffet hoor buffel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een gsm gevondenWeet iemand hoe je die code kraakt die op de gsm staat ? Sim-kaart is eruit maar staat gewoon een vaste code op de gsm, het is een Huawei p6 ofzo
Wat dacht je van de eigenaar zoeken? Anders kun je "gevonden" wel veranderen naar "gestolen".

Toevallig dat meidje nog ff tegen der kop geschopt man?

Lol de eigenaar zoeken is 2x zoveel moeite als de code kraken en gsm verkopen. Er staan 2 code's op; 1 van zn sim en 1 van de gsm zelf. Moet ik ze alle 2 kraken, dan naar een van z'n kennissen bellen en dan nog afspreken om hem terug te geven. Hij moet maar beter zorg dragen voor zijn gsm
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
![]()
Lol de eigenaar zoeken is 2x zoveel moeite als de code kraken en gsm verkopen. Er staan 2 code's op; 1 van zn sim en 1 van de gsm zelf. Moet ik ze alle 2 kraken, dan naar een van z'n kennissen bellen en dan nog afspreken om hem terug te geven. Hij moet maar beter zorg dragen voor zijn gsm
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
![]()
zou jij het fijn vinden als jij je mobiel verloren was mensen hem terug gaven? Weet nog hoe blij ik was dat mensen mn telefoon hadden gevonden en afgegeven ipv hem hadden gestolen.
Ja hoor. Hee maar naverbrander. bloembollen? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander.

Heb de comments niet echt gelezen maar heb geen idee hoe ik met de eigenaar in contact kan komen, ik ga me er dan verder ook niet druk om maken.

Gedraag je zoals jij dat ook van anderen verlangt. Als jouw mobiel wordt gestolen, heb je hem ook graag terug.Lol de eigenaar zoeken is 2x zoveel moeite als de code kraken en gsm verkopen. Er staan 2 code's op; 1 van zn sim en 1 van de gsm zelf. Moet ik ze alle 2 kraken, dan naar een van z'n kennissen bellen en dan nog afspreken om hem terug te geven. Hij moet maar beter zorg dragen voor zijn gsm
![]()
Nee dat heb je goed voor elkaar, je hebt hem zeker uitgezet? Anders kon de eigenaar je bellenHeb de comments niet echt gelezen maar heb geen idee hoe ik met de eigenaar in contact kan komen, ik ga me er dan verder ook niet druk om maken.

Hier in Nederland is daar een wet voor. Bij jullie niet zeker?![]()

Gedraag je zoals jij dat ook van anderen verlangt. Als jouw mobiel wordt gestolen, heb je hem ook graag terug.
Nee dat heb je goed voor elkaar, je hebt hem zeker uitgezet? Anders kon de eigenaar je bellen![]()
als dat al zou lukken 
Nee waarschijnlijk niet, Nederland loopt wel voor met dat soort zaken
Stond uit toen ik m vond. Toen ik m aanzette moest je code ingeven van de gsm (die weet ik niet) en erna moet je dan nog een code ingeven van de sim zelf voor je uiteindelijk met de gsm kan werken. Heb wel eens een iphone terug gegeven die gewoon zonder code aan lag omdat het meisje van wij hij was ernaar belde maar ik ga echt geen 2 code's kraken om m dan terug te gevenals dat al zou lukken
![]()