- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je gaat naar het mooie weer ?

Hoog volume men die 20x180kg geeft je te weinig tijd om te herstellen!![]()
Het geluk is dat ik altijd relatief snel herstel van blessures
Denk dat ik volgende week weer kan DLen, terwijl de gemiddelde persoon toch echt 1 maand eruit zou liggen.

nee schattebolleke, je bent zoals wij dat zeggen "ee miemelvutje". Je klaagt gewoon bij het lichtste pijntje al dat het een blessure is.![]()

Carly schmidt maakt iedere dag goed! http://spotmebro.com/olympic-track-hopeful-carly-schmidt-insane-body-ever/
Het geluk is dat ik altijd relatief snel herstel van blessures
Denk dat ik volgende week weer kan DLen, terwijl de gemiddelde persoon toch echt 1 maand eruit zou liggen.

jesus wat een kahba. Would not hit/10
mischien een keer rust nemen en goed herstellen![]()
nee schattebolleke, je bent zoals wij dat zeggen "ee miemelvutje". Je klaagt gewoon bij het lichtste pijntje al dat het een blessure is.![]()

Je bent gewoon weer op zoek naar een knuffel volgens mijIk lag gisteren heel de dag op bed, bij de minste buiging schoot 't al in mijn rug. Daarnaast ook heel de nacht geen oog dicht gedaan van de pijn, nu gaat het gelukkig al wat beter. Maar nee, ik ben natuurlijk een "miemelvutje".

Ik lag gisteren heel de dag op bed, bij de minste buiging schoot 't al in mijn rug.
Daarnaast ook heel de nacht geen oog dicht gedaan van de pijn, nu gaat het gelukkig al wat beter.
Maar nee, ik ben natuurlijk een "miemelvutje".