XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

toen ik 70 kilo was drukte ik goed de 26ers (1,75m). nu ff niet meer :( ben gezakt naar 68 kilo na half jaar lopen k*tten.

Ja er zit niet veel vooruitgang meer bij jou, how come? Ik loop heel wat kg'tjes voor op je onderhand :D

Ja er zit niet veel vooruitgang meer bij jou, how come? Ik loop heel wat kg'tjes voor op je onderhand :D

psychological issues brah

ben nu weer een beetje terug aan het komen met regelmatig en keihard trainen, weer kcal opschroeven, 6-8 per dag eten, en min 8 uur slaap per nacht.

komt weer goed. anders volg je me log :D if u like

DBP:
opwarm: 15
set1: 8x24
set2: 8x26
set3: 8x28 (laatste 2 reps met hulp)

Ik was helemaal blij en wou nog 30 proberen maar m'n armpies waren kapot. Volgende week gewoon meteen volgas.

De blik van hun ogen toen ze de 16kg dumbbells opzij plaatsten na dumbbell benchpress, ik die 16kg nam & biceps begon te trainen.
Die SNS'ers toch (SNS= Sport Na School scholieren)

Laatst bewerkt:
die 140 kg bench die ik gefailed heb op een haartje. erg blij er mee. binnenkort gaat het een keer lukken dat is zeker (135 ook gefailed afgelopen week)

De blik van hun ogen toen ze de 16kg dumbbells opzij plaatsten na dumbbell benchpress, ik die 16kg nam & biceps begon te trainen.
Die SNS'ers toch (SNS= Sport Na School scholieren)

Wat is er mis met Sport na school?
Ik ga ook altijd gelijk na school trainen :)

moet half 6 op! zwaar k*t, maar I don't care! Feeling prettyyyyyy good.

nieuwe deadlift pr
eind setje van 4x 130 jonguh :D bam
+ ben nu lekker kwark aan het eten + lekker uitslapen hmmm good life
:)

Vandaag ziek hard geknalt, yeah baby! Ook hardgelopen: I just felt like running! Heerlijk man!

Peanuts Dumbbells zijn van Piepschuim

Hoelang train jij dan al tommie?

Terug
Naar boven