XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Spareribs gegeten

Rip rilakkuma

onbeperkt spareribs ? is mijn favoriet wil je bord zien van mijn PR ik heb pics

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Hier

rwuouh.jpg

lijkt niet zoveel maar was echt ramveel, ook nog friet en andere shit gegeten en erna ijs

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Hier

rwuouh.jpg

lijkt niet zoveel maar was echt ramveel, ook nog friet en andere shit gegeten en erna ijs
De trick voor 50cm biceps?

Hier

rwuouh.jpg

Nee helaas niet onbeperkt :( wel grootste portie genomen

Ram lekker. Rip voor life

Eigenlijk lust ik het ook niet zo erg, vind het ook te zoet, maar ik weet niet waar ik last van heb de laatste dagen. :rolleyes:

heb je ons iets te vertellen Ot? Zwanger?? :eek:

Daffy: meine guten: dat is toch een groepsPR mag ik hopen??

Heb ik ook een x gehad, haalde super goedkope kip in zwolle ook op de markt.
De kip smaakte niet eens naar kip, en hij was gewoon te mals.
weet niet wat ze ermee gedaan hebben, kreeg hem niet eens droog ook al zou ik dat willen[emoji33]

Deze kwam idd ook van de markt in Zwolle! Van een kraam tegenover de SNS bank. weet de naam alleen niet. Idd echt super mals en heel anders. Ook mega lappen kipfilet.

Heerlijk, eindelijk opstaan zonder gevoel direct te moeten bikkelen voor tentamens. Na 4 weken 2 volle vakken afronden voor 15 ects voelt toch wel goed.

Eindelijk zo'n irritant malware ding van m'n pc verwijderd.

zo solicitatie! functie : onderhoudsmonteur

die 2 mannen zo eens even onder de tafel lullen.

Zometeen een sollicitatie gesprek afnemen van een of ander laagopgeleide, zal een kort gesprekje worden denk ik.

Altijd wel lachen die gesprekjes.

Straks voor een sollicitatiegesprek samen met een knuppel van een collega van me een jongen interviewen die solliciteert voor onderhoudsmonteur.
Hopen dat die jongen die knuppel van een collega van me kan vervangen, want die humor van hem wordt echt vermoeiend.

Straks voor een sollicitatiegesprek samen met een knuppel van een collega van me een jongen interviewen die solliciteert voor onderhoudsmonteur.
Hopen dat die jongen die knuppel van een collega van me kan vervangen, want die humor van hem wordt echt vermoeiend.

:roflol::roflol:

Apply_cold_water_to_burned_area.jpg

Terug
Naar boven