Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Degelijke keus, veel plezier ermee!

    OT: Cheers to the freakin weekend.. Bijna dan :o
     
    Mooie wagen, moet goed gaan bevallen! :)
     
    zojuist te horen gekregen dat mijn volvo v40 d4 al bij de dealer staat :):):) 4 september besteld en 10 oktober binnen, nette levertijd! 17 oktober kan ik hem ophalen bij de dealer :)

    14% bijtelling met 190pk, goeie keus.

    Vroem vroem blazen maar, alleen jammer dat ie bij 190 begrenst is.

    Veel plezier ermee.
     
    Die begrenzing kun je er denk ik wel gewoon uit laten programmeren.. Een top van 225 zou hij zeker wel moeten kunnen halen.. Zonde als je die niet kunt aanspreken op lange, lege snelwegen :D
     
    Toch geen witte auto he Jurgen? Alleen faggots rijden in witte auto's.
     
    Die begrenzing kun je er denk ik wel gewoon uit laten programmeren.. Een top van 225 zou hij zeker wel moeten kunnen halen.. Zonde als je die niet kunt aanspreken op lange, lege snelwegen :D

    240 ook wel denk. Best een lichte auto nog zo'n v40
     
    14% bijtelling met 190pk, goeie keus.

    Vroem vroem blazen maar, alleen jammer dat ie bij 190 begrenst is.

    Veel plezier ermee.

    Hij rijdt op de teller tot 199 km/h, begrenzer is er wel af te halen maar denk niet dat de leasemaatschappij dat goedkeurt :)

    ---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

    Toch geen witte auto he Jurgen? Alleen faggots rijden in witte auto's.

    nee stunna, power blue metallic :)
     
    Die begrenzing kun je er denk ik wel gewoon uit laten programmeren.. Een top van 225 zou hij zeker wel moeten kunnen halen.. Zonde als je die niet kunt aanspreken op lange, lege snelwegen :D

    225 moet zeker wel lukken, maar ik denk dat spelen met een lease auto niet zo gewaardeerd zal worden door de leasemij.
     
    Hij rijdt op de teller tot 199 km/h, begrenzer is er wel af te halen maar denk niet dat de leasemaatschappij dat goedkeurt

    Sommige doen lang niet zo moeilijk. Collega mocht zijn TFSI chippen en moest een x bedrag extra per maand betalen (ook al reed hij zuiniger erdoor...)
     
    225 moet zeker wel lukken, maar ik denk dat spelen met een lease auto niet zo gewaardeerd zal worden door de leasemij.

    De normale v40 d4 heeft een top van 230km/h, de business is begrenst op 199km/h omdat deze eco bandjes eronder heeft liggen ivm 14 bijtelling... Deze bandjes kunnen ivm veiligheid niet harder dan 199. Met deze bandjes rijden en begrenzer eraf is dus niet echt veilig

    Beide versies hebben wel gewoon 190pk, dus je kan sowieso goed vlammen tot de 199
     
    Sommige doen lang niet zo moeilijk. Collega mocht zijn TFSI chippen en moest een x bedrag extra per maand betalen (ook al reed hij zuiniger erdoor...)

    Zeker door ABT a.k.a. pruts werk.

    Of had ie toevallig een Seat? Ik weet dat er in de omgeving van Haarlem (dacht ik) een Seat dealer zit die JD software levert, dat wordt ook goedgekeurd door de leasemij.

    Alleen geen idee of je nu nog uberhaupt je lease auto mag laten chippen.
     
    14% bijtelling met 190pk, goeie keus.

    Vroem vroem blazen maar, alleen jammer dat ie bij 190 begrenst is.

    Veel plezier ermee.

    ja, jammer die begrenzin. Want op de nederlandse snelwegen mag je 200+ en kom en met 190 niet mee :rolleyes:
     
    ja, jammer die begrenzin. Want op de nederlandse snelwegen mag je 200+ en kom en met 190 niet mee :rolleyes:

    ja idd je zal alleen op de autobahn in duitsland de 200+ kunnen aanspreken, in nederland boven 200 rijden is toch gekkenwerk
     
    In nederland heb je toch niks aan 199+ rijden, ze staan overal te flitsen als er niet al trajectcontrole is.
    Mijn Polo 1.2 TDI SlowMotion doet prima met het verkeer mee
     
    ja, jammer die begrenzin. Want op de nederlandse snelwegen mag je 200+ en kom en met 190 niet mee :rolleyes:

    Niet iedereen zit het hele jaar door alleen maar in Nederland. ;)

    Ik ben vaak zat in Duitsland, dan is het wel eens leuk om 200+ te rijden, tenminste als het kan he, veiligheid boven alles.
     
    Niet iedereen zit het hele jaar door alleen maar in Nederland. ;)

    Ik ben vaak zat in Duitsland, dan is het wel eens leuk om 200+ te rijden, tenminste als het kan he, veiligheid boven alles.

    waarom zou je uberhaupt 200+ willen rijden? RIP benzine kosten
     
    waarom zou je uberhaupt 200+ willen rijden? RIP benzine kosten

    Omdat het leuk is

    En tegenwoordig met de nieuwe diesels valt het verbruik op die snelheid echt mee als je wat pk's aan boord hebt

    Met mn vorige auto maakte het weinig uit of ik nou 150 of 200 reed kwa verbruik
     
    Back
    Naar boven