Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

het bord vol met heerlijk veel vreten voor me neus :D dat maakt mijn dag weer goed :)

Geen ban meer. Wel de gains van mn leven gemaakt door die ban.

Welkom terug!

Alleen thuis.. subwoofertje aan... keiharde hardcore op!!!!! Yeah! Eens in de zo veel tijd wel lekker om te knallen!

ik heb van gisteravond 20:00 uur tot vandaag 14:00 uur gepokert in een cafe en stond 300-maar ben met 500+naaar huis gegaan:D heb alleen nogsteeds niet geslapen.. pffffffffff maar wel lekker 500 euri erbij:D

ja hij maakte me gisteren uit voor homo, daar zou die vast zijn laatste kaart mee gepakt hebben, af en toe mocht ik hem wel..
Maar die kerel moest 20 zijn vond hem af en toe net en kind van 12...:o
dus daarom heb je een citaat van hem in je sig:p

Dat ik nu elke dag rond 1 uur thuis ben :D

had je um moete vertelle toen ie nog actief was....ik ga toch ook niet nu een feesje vieren omdat klaas een ban heeft?

hoe de **** moet ik hem vertellen dat hij gebanned was, en ik er blij om ben, als nog niet gebanned is ???

klaaswitz ban?

hoe de **** moet ik hem vertellen dat hij gebanned was, en ik er blij om ben, als nog niet gebanned is ???

klaaswitz ban?
als je echt zo'n hekel aan hem hept moet je dat gewoon durven toe te geven ipv achteraf blij te zijn in dit topic

en zie geen karma schaal bij klaas, zoek anders zelf maar

Eigen huisje begint er heel snel aan te komen. En extra slaapkamer voor homegymmetje:D

dus daarom heb je een citaat van hem in je sig:p
:o

Dat was letterlijk ook het enigste geniale wat die in zijn hele DBB post count heeft gepost hier;)

EN ja voor het geval dat, hij wist wel dat ik het lang niet altijd met hem eens was, en dat ik hem ook niet echt mocht!
Zou er ook vooral trots op zijn om zijn broer te zijn :roflol:

Ben ik de enigste die het vaag vind dat deze kerel sins 24 dec dood was en nu rusianbeer gebannend is ineens weer tot leven komt ?

Dat onder het smoesje het is me broer, jeah right

Terug
Naar boven