- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Dat is meer een karaktereigenschap wil de reden weten waarom hij gebanned is.Omdat het een kneusje is die z'n bek niet kan houden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is meer een karaktereigenschap wil de reden weten waarom hij gebanned is.Omdat het een kneusje is die z'n bek niet kan houden?
Dat is meer een karaktereigenschap wil de reden weten waarom hij gebanned is.
welcome back masterGeen ban meer. Wel de gains van mn leven gemaakt door die ban.
ja hij maakte me gisteren uit voor homo, daar zou die vast zijn laatste kaart mee gepakt hebben, af en toe mocht ik hem wel..

had je um moete vertelle toen ie nog actief was....ik ga toch ook niet nu een feesje vieren omdat klaas een ban heeft?
ik heb van gisteravond 20:00 uur tot vandaag 14:00 uur gepokert in een cafe en stond 300-maar ben met 500+naaar huis gegaanheb alleen nogsteeds niet geslapen.. pffffffffff maar wel lekker 500 euri erbij
![]()
dus daarom heb je een citaat van hem in je sigja hij maakte me gisteren uit voor homo, daar zou die vast zijn laatste kaart mee gepakt hebben, af en toe mocht ik hem wel..
Maar die kerel moest 20 zijn vond hem af en toe net en kind van 12...![]()

had je um moete vertelle toen ie nog actief was....ik ga toch ook niet nu een feesje vieren omdat klaas een ban heeft?

als je echt zo'n hekel aan hem hept moet je dat gewoon durven toe te geven ipv achteraf blij te zijn in dit topichoe de **** moet ik hem vertellen dat hij gebanned was, en ik er blij om ben, als nog niet gebanned is
klaaswitz ban?
als je echt zo'n hekel aan hem hept moet je dat gewoon durven toe te geven ipv achteraf blij te zijn in dit topic
en zie geen karma schaal bij klaas, zoek anders zelf maar

Hallo dennis