MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat hierboven.

+ Ze broer is 21 jaar, en russian bear is 20 jaar. Waarvoor staat er bij sandow 20 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

Dat was letterlijk ook het enigste geniale wat die in zijn hele DBB post count heeft gepost hier;)

EN ja voor het geval dat, hij wist wel dat ik het lang niet altijd met hem eens was, en dat ik hem ook niet echt mocht!
Zou er ook vooral trots op zijn om zijn broer te zijn :roflol:

Ben ik de enigste die het vaag vind dat deze kerel sins 24 dec dood was en nu rusianbeer gebannend is ineens weer tot leven komt ?

Dat onder het smoesje het is me broer, jeah right
toen ik ziek werd en stopte moest hij zelf zijn vragen stellen en maakte een account aan. Nu hij een weekje weg is hou ik hem een beetje op de hoogte...en ik zit toch al een paar weken met de gedachten opnieuw te beginnen, mischien trekken jullie me weer over de streep.

Kan je het nog volgen?

toen ik ziek werd en stopte moest hij zelf zijn vragen stellen en maakte een account aan. Nu hij een weekje weg is hou ik hem een beetje op de hoogte...en ik zit toch al een paar weken met de gedachten opnieuw te beginnen, mischien trekken jullie me weer over de streep.

Kan je het nog volgen?

welke ziekte had je? had je soms spierpijn?

Kan je het nog volgen?

dat is illegaal informatie doorspelen aan iemand die geband is, dat mag niet jonge:trollface:

Kan je het nog volgen?
:o Liegen is niet echt je beste vak brah..
Rusianbeer zijn straf is juist een week geen DBB, zodat die kan voelen wat de gevolgen zijn..
Dit is dus gewoon hoe je het ook wil bekijken account misbruik!
Heb je al ge report en hoop dat het hele ip adres nu perma ban krijgt :D

Dit is gewoon rusianbeer him zelfus 100 punten

Dat ik ws toch ga traine minder last van me rug. (( gister voor t eerst ge deadlift)) dus weer knalle vandaag

als je echt zo'n hekel aan hem hept moet je dat gewoon durven toe te geven ipv achteraf blij te zijn in dit topic

en zie geen karma schaal bij klaas, zoek anders zelf maar

hoe kom je erbij dat ik een hekel aan hem heb?... ik vind zijn gedrag een beetje onnozel. hij leest dit vast wel mee als gast.

had je um moete vertelle toen ie nog actief was....ik ga toch ook niet nu een feesje vieren omdat klaas een ban heeft?
russian bear heeft een ban en na een tijd niet posten kom jij weer online. Ohh ja je broer kreeg er ineens weer zin in is het niet? :rolleyes:

Sandow je hebt PM!!!

Leave russian bear alone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

russian bear heeft een ban en na een tijd niet posten kom jij weer online. Ohh ja je broer kreeg er ineens weer zin in is het niet? :rolleyes:
hij vroeg me om zijn log waar te nemen, dat gaat niet door. maar best dan geloof je het niet, hoef me toch niet aan jou te verantwoorden

hij vroeg me om zijn log waar te nemen, dat gaat niet door. maar best dan geloof je het niet, hoef me toch niet aan jou te verantwoorden

Maar wel aan mij brah :D

Ik heb je gereport en nu mag je het fijntjes uitleggen aan EricR
En zult echt met beter lul verhaal moeten komen :o

wrm voelt het zo goed om een eikel te zijn?

Normaal had ik dit niet gedaan, maar ik haat russianbeer echt...

Laatst bewerkt:
ot; je kan weer karma geven in humor & geouwehoer

hahahah eric :roflol:

...

Laatst bewerkt:
Is dit Russian Bear?

Welkom op het internet :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven