Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen ik ziek werd en stopte moest hij zelf zijn vragen stellen en maakte een account aan. Nu hij een weekje weg is hou ik hem een beetje op de hoogte...en ik zit toch al een paar weken met de gedachten opnieuw te beginnen, mischien trekken jullie me weer over de streep.
Dat was letterlijk ook het enigste geniale wat die in zijn hele DBB post count heeft gepost hier
EN ja voor het geval dat, hij wist wel dat ik het lang niet altijd met hem eens was, en dat ik hem ook niet echt mocht!
Zou er ook vooral trots op zijn om zijn broer te zijn
Ben ik de enigste die het vaag vind dat deze kerel sins 24 dec dood was en nu rusianbeer gebannend is ineens weer tot leven komt ?
Dat onder het smoesje het is me broer, jeah right
toen ik ziek werd en stopte moest hij zelf zijn vragen stellen en maakte een account aan. Nu hij een weekje weg is hou ik hem een beetje op de hoogte...en ik zit toch al een paar weken met de gedachten opnieuw te beginnen, mischien trekken jullie me weer over de streep.
Kan je het nog volgen?
Kan je het nog volgen?

Kan je het nog volgen?
Liegen is niet echt je beste vak brah..
dat is illegaal informatie doorspelen aan iemand die geband is, dat mag niet jonge![]()

ook heel toevallig dat je precies de dag van de ban terug komt

als je echt zo'n hekel aan hem hept moet je dat gewoon durven toe te geven ipv achteraf blij te zijn in dit topic
en zie geen karma schaal bij klaas, zoek anders zelf maar
russian bear heeft een ban en na een tijd niet posten kom jij weer online. Ohh ja je broer kreeg er ineens weer zin in is het niet?had je um moete vertelle toen ie nog actief was....ik ga toch ook niet nu een feesje vieren omdat klaas een ban heeft?

hij vroeg me om zijn log waar te nemen, dat gaat niet door. maar best dan geloof je het niet, hoef me toch niet aan jou te verantwoordenrussian bear heeft een ban en na een tijd niet posten kom jij weer online. Ohh ja je broer kreeg er ineens weer zin in is het niet?![]()
hij vroeg me om zijn log waar te nemen, dat gaat niet door. maar best dan geloof je het niet, hoef me toch niet aan jou te verantwoorden

Niet aan mij nee. Zou wel even je pm's checken.hij vroeg me om zijn log waar te nemen, dat gaat niet door. maar best dan geloof je het niet, hoef me toch niet aan jou te verantwoorden
Eigen huisje begint er heel snel aan te komen. En extra slaapkamer voor homegymmetje![]()