- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helft van de trein kwam net opdagen, dat kan niet kloppen dacht ik, iedereen liep naar voren om de trein te kunnen pakken. Ik rustig wachten, komt de andere helft van de trein aanrijden.
Easy zit plaatsje, moeten ze vaker doen dit.![]()
t*fus woensdag
t*fus uni
t*fus iedereen die kamers verhuurt
t*fus alles
gewoon ff jaartje ertussen uit gaan man, beetje liften en dan join je me naar rotterdam en maken we epic gains my n**ga ondertussen wat werken voor ps4 zodat je met de dbb cru' mee kan doen!

[emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji108] [emoji108] [emoji108]
brb huisgenoyen wegpesten.
lekker hele dag tren injecteren in gezelschap
Tot januari cutten en shredden staan of Nu weer ziek gaan bulken en iedere training PR Lastig.
Vergeef me, ik schrijf al zo'n 3 jaar geen queries zelf meer (op sporadisch wat simpel select werk na), maar dit is toch gewoon legit SQL? Ik snap hem nietinitials + isnull(nullif(+' '+ [middle name] + ' ' ,' '), + ' ') + surname

Vergeef me, ik schrijf al zo'n 3 jaar geen queries zelf meer (op sporadisch wat simpel select werk na), maar dit is toch gewoon legit SQL? Ik snap hem niet![]()
Ah, dacht dat er een domme fout in stond die ik niet zag. Vanwaar eigenlijk de keuze om dit soort dingen met SQL te doen? Optimalisatie ding?Is ook legit maar duurde even voordat ik samenvoegen tot gehele naam voor elkaar had. Meestal kom je toch weer ergens een spatie teveel tegen.
Nullif overigens pas sinds SQL 2008 maar op andere platformen waarschijnlijk al eerder.
Had ook kunnen trimmen maar dat maakt het statement er niet leesbaarder op.