AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hahah mijn vriendin is vreselijk chagrijnig omdat ik pas om half 10 naar de verjaardag van me zus kan omdat ik eerst MOET trainen. nu is ze boos op mij omdat ze eerder wil want morgen moet ze weer vroeg deruit vanwege haar stage :roflol:

hahah mijn vriendin is vreselijk chagrijnig omdat ik pas om half 10 naar de verjaardag van me zus kan omdat ik eerst MOET trainen. nu is ze boos op mij omdat ze eerder wil want morgen moet ze weer vroeg deruit vanwege haar stage :roflol:

Gaat trainen altijd voor op je vriendin?

Voor chicks maakt dat wel degelijk verschil dear, leer maar letten op de kleine details :D

je bedoelt dat vrouwen soms mierenneukers zijn... no shit :eek:

belt ze me net op: ja euh met L...... ik wou even zeggen dat ik dat helemaal niet leuk vind...
ik: ai dat is vreselijk vervelend voor je. kunnen we er iets aan doen? (trollmode on)
zij: ja, we gaan eerder.
ik: nee word niks jammer.
zei: tuut tuut tuut
ik:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had jij geen home gym?

Wa is de maximum snelheid van coïtus? 68, want bij 69 gade overkop

je bedoelt dat vrouwen soms mierenneukers zijn... no shit :eek:

belt ze me net op: ja euh met L...... ik wou even zeggen dat ik dat helemaal niet leuk vind...
ik: ai dat is vreselijk vervelend voor je. kunnen we er iets aan doen? (trollmode on)
zij: ja, we gaan eerder.
ik: nee word niks jammer.
zei: tuut tuut tuut
ik:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag je blij zijn met zo'n brave vriendin, ik had je allang gecastreerd.

LOL Tymen je bent echt een ongevoelige hufter. Maar dat weet je zelf ook wel.

I like it!

Krakatoa heeft mij als avatar! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven