XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

@tymen

wat ben jij een kl***zak zeg!
en een grote ook!

:D

Goeie training, zalig dagje so far!

Heerlijke meid die net aan het squatten was.

En morgen laatste werkdag van de week. Deze stage is al 100x beter dan de vorige. :D

Dit maakte mij wel even vrolijk: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Joeybaltes :roflol:

tymen tymen toch.. schaam je :)

Dat ik nu lekker ga slapen. Voor minstens 10 uur :D

vandaag opvallend wat complimenten dat het goed gaat met mij
(er trainen hier geen mensen die op wedstrijdniveau actief zijn of die ambitie hebben...maargoed het motiveert mij wel

het zou me alleen meer motiveren als roelly of rockel binnenloopt en zegt dat mijn schouders ok zijn en de rest shit is en dat ik keihard aan het werk moet

haha, haters gonna hate. net ff gedouwd en alles is weer goed. zij slaapt, ik update log en check dbb.

life's good brothers.

dat iedereen mij aan het miren is :)

en om hun jaloezie te verbergen noemen ze mij hufter, kl***zak etc.

:trollfacex:

miren of je een eikel vinden is een verschil :(

vroeg eruit lekker gegeten

Omfg maat van mij heeft 1 maandje met een gold diggende chick en hij koopt nu al kaartjes voor dingen die hij over een jaar met haar gaat doen.Die gast was al eerder getrouwd geweest(21 jaar omfg) en toen liet hij ook al alles vallen voor een gold digger. Hij maakt nu weer precies dezelfde fout:roflol:

Omfg maat van mij heeft 1 maandje met een gold diggende chick en hij koopt nu al kaartjes voor dingen die hij over een jaar met haar gaat doen.Die gast was al eerder getrouwd geweest(21 jaar omfg) en toen liet hij ook al alles vallen voor een gold digger. Hij maakt nu weer precies dezelfde fout:roflol:

En dat maakt jou dag goed? :roflol:

Terug
Naar boven