XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Waarom moeilijk doen met 10x 500mg creatinepillen terwijl er ook potten bestaan met een 5gr scoop.

    Poeder wordt niet opgenomen #broscience #dedication
     
    Waarom moeilijk doen met 10x 500mg creatinepillen terwijl er ook potten bestaan met een 5gr scoop.

    Omdat pillen slikken
    Goeie tv voor de onwetenden
     
    creatine is toch ook niet natty

    ik weet gvd nog steeds niet of oorcorrectie natty is mister10 reageert niet
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    In combinatie met citruline wordt het toch beter opgenomen? (srs vraag)
    Ben ik niet bekend mee, maar kan me er moeilijk iets bij voorstellen. Reguliere monohydraat wordt al vrijwel volledig opgenomen, er valt weinig aan te verbeteren.
     
    Ben ik niet bekend mee, maar kan me er moeilijk iets bij voorstellen. Reguliere monohydraat wordt al vrijwel volledig opgenomen, er valt weinig aan te verbeteren.

    maar miss wordt dan buiten de 5gr ook nog 2gr uit de pot opgenomen. Telepathisch ofzo
     
    maar miss wordt dan buiten de 5gr ook nog 2gr uit de pot opgenomen. Telepathisch ofzo

    Opname hangt af van de efficiëntie van de desbetreffende bindingsstof. Als je bv. magnesium oxide vergelijkt met magnesium citraat, dan is citraat een betere bindingsstof wat resulteert in een betere opname van magnesium.

    Ik maakte alleen een denkfout door citrulline met citraat te vergelijken:scratch:

    Wat uiteindelijk alsnog onnodig zou zijn, aangezien reguliere monohydraat al efficiënt genoeg is blijkbaar.
     
    linkje naar anaboeloes tv?
     
    als journalist kan je ook zonder tanden naar huis


    huehuehuehuehuehuehuehue
     
    :)
     
    Laatst bewerkt:
    Ik las footshoot
    Dacht toen even dat ze foto's van je voeten gingen maken :roflol:

    nee, mijn voeten zijn niet bepaald mooi:D

    heb wel eens gehad dat de vriendin van een goede vriend allemaal facebookberichten kreeg van een vent die dan foto's wilde van haar voeten mét en zonder sokken:roflol:
     
    nee, mijn voeten zijn niet bepaald mooi:D

    heb wel eens gehad dat de vriendin van een goede vriend allemaal facebookberichten kreeg van een vent die dan foto's wilde van haar voeten mét en zonder sokken:roflol:

    Kan wel wat mooiers bedenken dan een paar voeten:roflol:
     
    Back
    Naar boven