MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

4 uur gefietst voor werk en vanavond squaten.

Ofwel reden om mezelf vol suiker te proppen nu
 
Goeie tren gehad net, was lekker sterk enzo :)
 
Lekker aan het eten nu, zo meteen lekkler rammen stein...
 
Gisteren onbeperkt tapas, omnomnom.
Straks het weekend inluiden!
 
zint ze hiej noe alwerm die Limburgers aaf aan ut kraake, ut mot toch neet gekker weare! Sjnap ut eigelik wahl die zint allemoal ram sjloes dat ze neet hiej woone!
 
zint ze hiej noe alwerm die Limburgers aaf aan ut kraake, ut mot toch neet gekker weare! Sjnap ut eigelik wahl die zint allemoal ram sjloes dat ze neet hiej woone!

Je kan net zo goed gewoon normaal Nederlands typen, want dit is te makkelijk te begrijpen :roflol:
 
Je kan net zo goed gewoon normaal Nederlands typen, want dit is te makkelijk te begrijpen :roflol:
Ging me ook niet om het makkelijk of moeilijk begrijpen, maar mijn brainfarts vinden gewoon altijd plaats in het limburgs... wilde deze zo letterlijk mogelijk met jullie delen.

Trouwens zeker is het gewoon makkelijk te begrijpen het is gewoon nederlands hoor het is maar een dialect!
 
Ging me ook niet om het makkelijk of moeilijk begrijpen, maar mijn brainfarts vinden gewoon altijd plaats in het limburgs... wilde deze zo letterlijk mogelijk met jullie delen.

Trouwens zeker is het gewoon makkelijk te begrijpen het is gewoon nederlands hoor het is maar een dialect!

Nouja, sommige typen in dialect en dan begrijp je er geen ruk van :roflol:

Lief dat je dat wilde delen met ons, wordt erg gewaardeerd.
 
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hahaha dit maakt mn dag wel goed :roflol: :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven